تاریخ : 1398,شنبه 04 خرداد15:38
کد خبر : 313301 - سرویس خبری : ماه دیدار ماه

گزارش ویدئویی اختصاصی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

گپ و گفتی با دانشجویانی که با شیوه جدید در دیدار رهبری حاضر شدند

روز چهارشنبه دانشجویانی که اسامی آنها در قرعه کشی دیدار با رهبر انقلاب مشخص شده بود به دانشگاه تهران آمدند تا با دریافت کارت دیدار، خود را برای رفتن به حسینیه امام خمینی و دیدار رهبر انقلاب آماده کنند. به همین بهانه راهی مسجد دانشگاه تهران شدیم تا حس و حال دانشجویانی را که برای اولین بار و از این طریق برای دیدار رهبری آماده می شوند را ببینیم.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روز چهارشنبه هفته گذشته (یکم خرداد ماه) جلسه دیدار دانشجویان و تشکل های دانشجویی با رهبر انقلاب برگزار شد، جلسه ای که دو سالی می شود که با  شیوه ای جدید دانشجویان را برای دیدار با رهبری انتخاب می کند. نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به عنوان متولی امر دعوت از دانشجویان برای این دیدار، دو سال است که شیوه ی جدیدی را برای انتخاب دانشجویان در دیدار رهبری پیش گرفته  تا از این طریق بتواند فرصتی را برای دانشجویان سراسر کشور آماده کند که تا کنون به دیدار رهبری نیامده اند را فراهم کند، در این شیوه از دانشجویان دعوت می شود تا در سامانه ای که توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری فراهم شده است، ثبت نام کنند و سپس این قرعه کشی است که در نهایت افراد منتخب برای دیدار را مشخص می کند.

امسال هم فرایند ثبت نام از فروردین ماه امسال آغاز شد که با استقبال خوب دانشجویان همراه بود، همین موضوع بود که باعث شد ظرفیت حسینیه امام خمینی برای دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب افزایش پیدا کند تا بتوان از این طریق افراد بیشتری را برای این دیدار دعوت کرد.

در نهایت با مشخص شدن اسامی، صبح روز چهارشنبه دانشجویانی که اسامی آنها در این قرعه کشی مشخص شده بود به دانشگاه تهران آمدند تا با دریافت کارت دیدار، خود را برای رفتن به حسینیه امام خمینی و دیدار رهبر انقلاب آماده کنند. به همین بهانه راهی مسجد دانشگاه تهران شدیم تا حس و حال دانشجویانی را که برای اولین بار و از این طریق برای دیدار رهبری آماده می شوند را ببینیم.

 


کد خبرنگار : 85