تاریخ : 1398,شنبه 04 خرداد16:42
کد خبر : 313306 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

قیمت سیم برق و کابل برق را انلاین ببینید!

همچنین کابلهای ضد آب، کابلهای آرموردار یا زره دار، کابلهای خودنگهدار و .... هم در این فروشگاه به فروش میرسند. فروشگاه لاله زار با دامنه lalezaar.com در سال 1394 تاسیس شده و میتواند برای شما محصولات موجود در بازار را تهیه کند و بفرستد.

خبرنامه دانشجویان ایران: برای خرید سیم و کابلهای برق، سیم افشان، کابل برق افشان، کابلهای ابزار دقیق، سیم و کابل مخابراتی، سیم تلفن و آیفون، با هادی های مس و آلومینیومی، مفتولی و افشان ، فروشگاه لاله زار یک سایت آنلاین خوب است. در این سایت مشخصات فنی کامل محصولات درج شده اند و میتوانید از این مشخصات فنی و مقایسه آنها، بهترین سیم برق و کابل برق با قیمت مناسب خریداری کنید. همچنین کابلهای ضد آب، کابلهای آرموردار یا زره دار، کابلهای خودنگهدار و .... هم در این فروشگاه به فروش میرسند. فروشگاه لاله زار با دامنه lalezaar.com در سال 1394 تاسیس شده و میتواند برای شما محصولات موجود در بازار را تهیه کند و بفرستد.

 سیم افشان چیست و بهترین سیم افشان کدام است؟
سیم افشان به سیمی گفته میشود که از تابیدن رشته های نازک تارهای مسی به هم، ساخته شده است. سیم افشان، نسبت به سیمهای مفتولی دارای انعطاف بیتری است و میتوان از آن در لوله های برق با خمها متعدد استفاده کرد. در سیم برق افشان تقلبهای زیادی میتواند صورت گیرد. تعداد رشته های نازک سیمها، و ضخامت آنها، یکی از پارامترهایی است که میتواند دچار تغییر شود و خریدار بدون ابزار شاید نتواند درست این مشکلات را بفهمد. اندازه گیری رشته های سیم نازک، فقط با کولیس امکان پذیر است و معمولا خریداران این ابزار ساده را ندارند.

اگر برای ساختمان به دنبال سیم سالم و استاندرد میگردید، میتوانید از نمایندگی ها یا روشگاههای معتبر خرید کنید. سیمهای تقبی را ب سخت میتوان تشخیص داد و بهتراست در این زمینه به کارشناس مراجعه کرد.

کاربردهای سیم و کابل برق
سیم و کابل برق ساختمان در سایزهای 1.5 و 2.5 و 4 و 6 و 10 برای ساختمانهای مسکونی و اداری و تجاری استفاده میشوند. در این ساختمانها، سایزهای سیم و کابل استفاده شده صرفا برای گذراندن جریانهای درحد ماکزیمم 30 آمپر در نظر گرفته میشوند. سیم و کابلهای ساختمانی همگی دارای روکش pvc  هستند. سیم و کابلهای روکش نسوز یا کند سوز را هم بعضی ساختمانها به کار میبرند. اما در ساختمانها لزومی به استفاده از آنها نیست. کبلهای خشک یا استخوانی یا به اصطلاح دقیقتر، مفتولی، بیشتر در ساختمانها از تیر برق تا کنتور یا از کنتور تا خود واحد استفاده میشوند. کابلهای 4 در 2.5 و 4 در 1.5 مفتولی نیز برای کولر به کار میروند. این کابلها به کابل کولری معروف هستند.از معروفترین برندهای سیم و کابل خراسان است. لیست قیمت سیم و کابل خراسان را میتوانید اینجا ببینید.

سیم و کابل های نسوز و ضد حریق و کند سوز و غیر سمی:

این دسته از سیم و کابلها روکشی دارند که در برابر حریق و حرارت بالا مقاوم است. روکشهای ضد حریق، دو نوع هستند:

Flame resistant : ضد حریق که میتواند تا حداقل دو ساعت بسته به استانداردی که دارد، در برابر شعله مستقیم آتش مقاومت کند

Flame retardant : کند سوز، که میتواند تا مدت زمان کوتاهتری در مقابل آتش مقاومت کند

Low Smike : کم دود، که در مقابل شعله آتش میسوزد اما دود نمیکند. روکش pvc بسیار در مقابل شعله آتش حساس است و دود میکند.

Zero Halogen : هالوژن فری یا بدون هالوژن، موادی هستند که میسوزند اما دود آنها سمی نیست.

جنسهای سیم و کابل برق
جنس هادی در سیم و کابلهای برق میتواند متفاوت باشد. هادی مسی، هادی آلومینیومی، هادی CCA مخفف آلومینیوم با مس پوشش داده شده و هادی مسی که مغزش آهن است. اینها بعضی از انواع هادی هستند که در صنایع گوناگون به کار میروند.

مارکهای مختلف سیم و کابل
سیم افشان خراسان، یکی از بهترین سیم و کابلهای موجود در بازار است. سیمیا، سیم و کابل متال، سیم و کابل رادافشان، سیم وکابل ری افشان، همگی از دسته سیم و کابلهای استاندارد موجود در بازار هستند.

در فروشگاه لاله زار میتوانید انواع مختلف سیم و کابل را ببینید و نمونه های مناسب آن را با توجه به مشاورین سایت، انتخاب و خریداری کنید. فروش سیم و کابل لاله زار ، را میتوانید از طریق سایت لاله زار دنبال کنید.

برای قایسه و آشنایی با محصولات میتوانید با سایت لاله زار تماس بگیرید.


کد خبرنگار : 16