تاریخ : 1398,شنبه 04 خرداد20:48
کد خبر : 313317 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

برگزاری مصاحبه دکتری ۹۸ دانشگاه علامه طباطبائی در تیرماه

دانشگاه علامه طباطبائی در دهه اول تیرماه از متقاضیان مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری 98، طبق جدول زمان بندی مصاحبه به عمل خواهد آورد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دانشگاه علامه طباطبائی شرایط و ضوابط ثبت نام و شرکت داوطلبان در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری 98 را به شرح ذیل اعلام اعلام نموده است:

تذکر مهم 1: داوطلبانی می توانند در این مرحله ثبت نام نمایند که حد نصاب تعیین شده دانشگاه را در مرحله اول آزمون کسب نموده و از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شوند.

تذکر مهم 2: رشته امتحانی انتخابی داوطلبان در دوره دکتری بایستی متناسب با رشته ی تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای آنها و مطابق ستون مربوط به رشته های مرتبط، جدول رشته ها ومواد امتحانی آزمون (جداول شماره  3 تا 9 دفترچه شماره 1 آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1398 باشد.

مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی 98 - 99

توجه: مصاحبه از متقاضیان رشته بیمه به زبان انگلیسی انجام خواهد شد.

داوطلبان میتوانند براساس کد رشته هایی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شده اند از تاریخ 98/03/06 لغایت 98/03/17 با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه به نشانی /http://azmoon.atu.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

داوطلبان پس از پذیرش نهایی و قبولی در دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی، قبل از آزمون جامع ملزم به ارائه مدرک زبان معتبر حسب مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه می باشند.
زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه علامه طباطبایی

پذیرش بر اساس معرفی چند برابر ظرفیت از طرف سازمان سنجش آموزش کشور و با بررسی سوابق علمی و مصاحبه است که مطابق جدول زمان بندی رشته ها و ساعت قید شده در کارت آزمون هر داوطلب برگزار می گردد.

مصاحبه دوره روزانه از روز شنبه مورخ 98/04/01 لغایت پنجشنبه مورخ 98/04/06 و مصاحبه دوره پردیس خودگردان از روز چهارشنبه مورخ 98/04/05 لغایت دوشنبه مورخ 98/04/10 برای هر رشته برگزار خواهد شد.

امتیاز بررسی سوابق علمی ومصاحبه شیوه آموزشی – پژوهشی 50 است که 20 امتیاز مربوط به آموزشی و پژوهشی ، 30 امتیاز به مصاحبه اختصاص داده شده است.

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری 98 دانشگاه علامه طباطبایی

داوطلبان لازم است برای ثبت نام در بازه زمانی از تاریخ 98/03/06 لغایت 98/03/17 با مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی http://azmoon.atu.ac.ir اقدام نمایند.

تذکر مهم: حضور داوطلب مطابق برنامه زمان بندی شده اعلام شده از طریق سایت دانشگاه علامه طباطبائی الزامی است و عدم حضور داوطلب در روز و ساعت تعیین شده به منزله غیبت و انصراف می باشد و در هیچ زمان دیگری مصاحبه برگزار نخواهد شد.

لازم به یادآوری است جدول زمان بندی مصاحبه مطابق دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور تنظیم شده واز داوطلبان خارج از برنامه زمانی اعلام شده مصاحبه به عمل نخواهد آمد.

هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری 98 دانشگاه علامه طباطبایی

پرداخت مبلغ 1/000/000 ریال (یکصد هزار تومان) بابت هزینه ثبت نام برای هرکد رشته محل که به شرح ذیل قابل پرداخت است :

مبالغ فوق از طریق کارت بانکهای عضو شبکه شتاب، به صورت online پرداخت میشود. لذا در دسترس بودن کارت بانکهای عضو شبکه شتاب در زمان ثبت نام الزامی است. کاربر برای پرداخت online باید از موارد زیر در مورد کارت بانکی مورد استفاده، مطلع باشد:

الف- شماره کارت (PAN)

ب- کلمه عبور (PIN)

ج- تاریخ انقضای کارت (Expire Date)

د- کد CVV 2

توجه : وجه پرداخت شده به منظور ثبت نام، در صورت انصراف و یا عدم پذیرش نهایی متقاضی، مسترد نخواهد شد.
مدارک مصاحبه دکتری 98 دانشگاه علامه طباطبایی

داوطلبان لازم است مدارک را به ترتیبی که در ذیل نوشته شده در روز مصاحبه ارایه نمایند:

به مدارکی که بعد از مصاحبه ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

1- فرم تکمیل شده مشخصات فردی، سوابق آموزشی و پژوهشی (فرم شماره 1)1 به همراه اصل مدارک درخواستی

2- یک قطعه عکس 3×4 پشت نویسی شده

3- اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی

4- اصل و تصویر مدارک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه ریز نمرات با ذکر معدل کل به ترتیب مقطع تحصیلی

توجه 1: برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد، گواهی تأیید شده دانشگاه محل تحصیل مبنی بر فارغ التحصیل شدن تا تاریخ 98/6/31 با ذکر معدل به همراه ریز نمرات

توجه 2: دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته، ملزم به ارائه مدرک کاردانی به همراه ریز نمرات با ذکر معدل کل می باشند.

5- آن دسته از پذیرفته شدگان که با استفاده از سهمیه مربیان در چند برابر ظرفیت قرار گرفته اند در صورتی میتوانند در مصاحبه شرکت نمایند که کلیه شرایط و ضوابط آیین نامه ادامه تحصیل مربیان (ابلاغی از طرف وزارت علوم، تحقیقات فناوری) را دارا بوده و ملزم به ارائه اصل و تصویر حکم کارگزینی ممهور به مهر هیات ممیزه دانشگاههای تابعه وزارت علوم و یا اصل گواهی مبنی بر عضو هیأت علمی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی دانشگاه های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که به تأیید بالاترین مقام مسئول رسیده باشد در روز مصاحبه هستند.

6- پذیرفته شدگان مرد باید از لحاظ خدمت وظیفه عمومی با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1398 یکی از شرایط را دارا باشند.

توجه: علاوه بر مدارک بالا، همراه داشتن مدارک ذکر شده در فرم شماره 1 (فرم مشخصات فردی، سوابق آموزشی و پژوهشی) الزامی است. ضمناً در صورتی که مقالات دارای نمایه معتبر (همانند ISI و SCOPUS و…..) باشد، حتماً در روز مصاحبه ارائه گردد و در صورت عدم ارائه، امتیاز تعلق نخواهد گرفت.

محل برگزاری مصاحبه دکتری 98 دانشگاه علامه طباطبایی

دانشگاه علامه طباطبائی به نشانی: تهران – بلوار دهکده المپیک – تقاطع بزرگراه شهید همت – دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

توجه: حضور داوطلب طبق زمان بندی اعلام شده در کارت مصاحبه، برای تشکیل پرونده و انجام امور مربوط به مصاحبه الزامی است.

تذکر مهم: داوطلبان می بایست در تاریخ های 98/03/27، 98/03/28 و 98/03/29 نسبت به اخذ کارت ورود به جلسه با مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی /http://azmoon.atu.ac.ir اقدام نمایند.

داشتن کارت ورود به جلسه به همراه اصل شناسنامه عکس دار و یا کارت ملی برای شرکت در جلسه مصاحبه الزامی است.


کد خبرنگار : 85