تاریخ : 1398,سه شنبه 07 خرداد01:45
کد خبر : 313600 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

مجلسی‌ها در تلاشند رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه را برکنار کنند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: اخیرا تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصاب ریاست دانشگاه آزاد کرمانشاه اظهار مخالفت‌هایی داشته اند و در تلاش هستند تا او را برکنار کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدرضا آقایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه ملاک انتخاب مدیران خصوصا مدیران دانشگاهی می‌بایست فارغ از نگاه قومیتی باشد، گفت: طراز انتخاب مدیران دانشگاهی باید سوابق علمی و اجرایی و همچنین رتبه علمی و روحیه جهادی و انقلابی آن‌ها باشد.

آقایی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم با ایجاد فضایی آرام به مجموعه دانشگاه آزاد استان کرمانشاه کمک کنیم که در مسیر درست حرکت کند، افزود: اخیرا تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصاب ریاست واحد کرمانشاه اظهار مخالفت‌هایی داشته اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه اضافه کرد: سوال مهمی که از نمایندگان مجلس پرسیده می‌شود، این است که این مخالفت‌ها بر اساس تحقیقات انجام می‌پذیرد یا صرفا بر اساس مسائل قومی و بعضا جناحی انجام می‌شود؟ آیا نمایندگان مجلس با بررسی دقیق سوابق و رزومه علمی و اجرایی رئیس فعلی دانشگاه آزاد کرمانشاه به مخالفت با ایشان برخواسته اند؟ آیا نمایندگان تا به حال درصدد تشکیل جلسه‌ای به جهت ایجاد فضای مودت و برادری با رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه بر آمده اند؟

آقایی خاطرنشان کرد: مردم رنج دیده و محروم استان کرمانشاه از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند با اولویت بندی مسائل به موضوعاتی همچون فقر و بیکاری، جلوگیری از افزایش آمار طلاق و خودکشی، بزهکاری‌های اجتماعی و همچنین بررسی و نظارت دقیق بر روند بازسازی مناطق سیل زده، پیگیری جبران خسارت کشاورزان و سیل زدگان و همچنین رونق در صنعت استان با استفاده از اختیارات قانونی خود در چارچوب قانون اساسی اقدام کنند.