تاریخ : 1398,جمعه 10 خرداد14:34
کد خبر : 314030 - سرویس خبری : اخبار آزمون سراسری

مروری بر مهمترین تقویم کنکوری کشور؛

برنامه تمام آزمون‌های سراسری سال ۱۳۹۸ +جدول زمانبندی

جدول زمانبندی آزمون‌های سراسری مهم و کاربردی در کشور همواره به عنوان یکی از مهمترین جداول آموزشی در کشور به شمار می‌رود. داوطلبانی که از همین ماه‌های اول سال برای رسیدن به نقطه مطلوب در زور آزمون برنامه ریزی می‌کنند و بد نیست نیم نگاهی به تقویم بیاندازند.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جدول زمانبندی آزمون‌های سراسری مهم و کاربردی در کشور همواره به عنوان یکی از مهمترین جداول آموزشی در کشور به شمار می‌رود. تقویمی که برای بسیاری از داوطلبان این آزمون‌ها حکم طلا را دارد. داوطلبانی که از همین ماه‌های اول سال برای رسیدن به نقطه مطلوب در زور آزمون برنامه ریزی می‌کنند و بد نیست نیم نگاهی به تقویم بیاندازند.

براین اساس، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ خردادماه برگزار می‌شود.

با توجه به مشکلات موجود در مناطق سیل‌زده زمان برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد سال 1398 به تعویق افتاد و براین اساس آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در روز‌های 23 و 24 خرداد 1398 برگزار می‌شود.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال 1398 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز‌های 27 و 28 تیر 1398 برگزار می‌شود.

زمان برگزاری آزمون‌ دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه‌ پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان‌پزشکی سال تحصیلی 99-98 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز‌های 30 و 31 خرداد 1398 برگزار می‌شود.

همچنین آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای ۱۳ و ۱۴ خردادماه برگزار می‌شود.

جدول برنامه زمانی آزمون‌های سال ۹۸ به شرح ذیل است:


کد خبرنگار : 17