تاریخ : 1398,شنبه 11 خرداد20:39
کد خبر : 314198 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

برگزاری نشست روسای پارک‌های فناوری سراسر کشور

نشست روسای پارک‌های فناوری سراسر کشور همزمان با نمایشگاه اینوتکس۲۰۱۹ برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از پارک فناوری پردیس، سی و نهمین نشست روسای پارک‌های فناوری کشور، ۲۲ خردادماه همزمان با هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۱۹)، واقع در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

در این نشست ضمن بررسی آخرین تحولات در حوزه پارک‌های فناوری، رئیس پارک فناوری پردیس و روسای پارک‌های علم و فناوریِ زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به ارائه نقطه نظرات و دغدغه‌های خود پیرامون توسعه فناوری و کمک به کارآفرینی و نوآوری می‌پردازند.

همچنین با توجه به برگزاری اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه (APIF) در نمایشگاه اینوتکس، رؤسای پارک‌های فناوری سراسر کشور در پنل مربوطه با عنوان «policymaking practices to support technology parks and incubation centers» حضور پیدا می‌کنند.

بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه، از جمله استارتاپ‌ها، شرکت‌های فناور و دانش بنیان، شتابدهنده‌ها، صندوق‌های جسورانه، پارک‌های فناوری، تجربه فناوری، کافه سرمایه و …، و نیز حضور در اختتامیه مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه، پایان بخش این نشست خواهد بود.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۱۹)، توسط پارک فناوری پردیس، از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.