تاریخ : 1398,یکشنبه 19 خرداد17:43
کد خبر : 315038 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

داوطلبان آزمون بورد تخصصی بخوانند

دستیاران رشته ارتودنسی داوطلب برای شرکت در آزمون بورد تخصصی سال ١٣٩٨ برای تکمیل مدارک خود تنها تا ۵ مرداد سال ۹۸ فرصت دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، دستیاران رشته ارتودنسی داوطلب برای شرکت در آزمون بورد تخصصی سال ١٣٩٨ تنها تا تاریخ ۵ مرداد سال ۹۸ فرصت دارند جهت تکمیل مدارک مورد نیاز برای شرکت درآزمون اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز جهت شرکت در آزمون بورد تخصصی
داوطلبان موظف هستند نسخه‌ای از پایان نامه تخصصی، تکمیل فایل اکسل مربوط به مشخصات کلیه بیماران تحت درمان در طی دوره دستیاری و تکمیل فایل فعالیت‌های پژوهشی دستیار در سایت سازمان سنجش و ارسال آن به آدرس پست الکترونیکی iranianorthodonticboard@gmail.com، پرینت فایل اکسل مربوط به مشخصات کلیه بیماران تحت درمان در طی دوره دستیاری و پرینت فایل فعالیت‌های پژوهشی (پرینت با فرمت landscape) را ارائه دهند.

کلیه رزیدنت‌ها موظف به ارسال لیست بیماران خود از سال اول فعالیت خود هستند وهمچنین هرساله باید تا پایان تیرماه  لیست بیماران خود را پس از update کردن  به آدرس ارائه شده ایمیل کنند.

لازم به ذکر است، تحویل پرونده و مدارک چهار بیمار که شروع و اتمام آن توسط خود دستیار صورت گرفته است به همراه فرم مشخصات آن‌ها فرم شماره١ در روز امتحان کتبی در دانشکده دندانپزشکی تهران امکان پذیر است.