تاریخ : 1398,دوشنبه 20 خرداد23:34
کد خبر : 315203 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تعمیرات خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه کردستان شروع می‌شود

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: عملیات تعمیر بخش تاسیساتی ۵ خوابگاه دانشجویی دانشگاه کردستان از اول مرداد شروع می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ابراهیم سلیمانی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه گفت: ۵ خوابگاه دانشجویی دانشگاه کردستان نیاز به انجام تعمیرات در حوزه تاسیساتی دارند و قرار است تعمیرات این خوابگاه‌ها را در تابستان امسال انجام دهیم.

سلیمانی افزود: البته دانشگاه کردستان دارای ۱۶ خوابگاه دانشجویی است و قرار است از اول مرداد، عملیات تعمیر بخش تاسیساتی ۵ خوابگاه این دانشگاه شروع شود.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کردستان اضافه کرد: سقف اعتباری که برای انجام این تعمیرات در نظر گرفته ایم ۷۰۰ میلیون تومان است.

وی گفت: البته ۳ خوابگاه دانشجویی به خوابگاه‌های دانشگاه کردستان اضافه می‌شود. یکی از این خوابگاه‌ها که ویژه پسران دانشجو است با ظرفیت ۲۴۰ دانشجو مهرماه به بهره برداری می‌رسد و خوابگاه دیگری با ظرفیت ۱۳۰ نفره برای دانشجویان پسر این دانشگاه در حال آماده سازی است.

سلیمانی یادآور شد: همچنین خوابگاهی با ظرفیت اسکان ۴۰۰ دانشجو ویژه دختران به همت بنیاد ۱۵ خرداد در حال آماده سازی است و امیدواریم با بهره برداری از این ۳ خوابگاه مشکل اسکان دانشجویان مرتفع شود.