تاریخ : 1398,جمعه 24 خرداد02:02
کد خبر : 315598 - سرویس خبری : باشگاه نویسندگان

محمدابراهیم خسروی؛

آقای کامفیروزی پاسخگو باشد!

این پرسش ها ذهن هر فعال صادق و دلسوز نشریات دانشجویی کشور را به خود مشغول می کند! آقای کامفیروزی کدام را باور کنیم؟ دم خروس را یا قسم حضرت عباس را؟!

خبرنامه دانشجویان ایران: محمدابراهیم خسروی*// همایش مدیران مسئول نشریات دانشجویی کشور جهت انتخاب اعضای کمیته ناظر مرکزی با تمام ماجراهایی که داشت به پایان رسید و ائتلاف احیای آزادی توانست دو کرسی از سه کرسی کمیته مرکزی را بدست آورد.

انتخابات گذشت اما روسیاهیش ماند برای عده ای که داعیه دموکراسی خواهی و رجوع به آرا داشتند، جماعتی که هر زمانی که توانستند از این حربه برای برای تخریب رقبای خود بهره برداری کرده و خود را محّق جلوه می دادند، همه شاهد بودند که این جمع چطور در دور دوم دست به تقلب آشکار زدند، کارشکنی هایشان در روند برگزاری این نشست به همگان نشان داد که حسن نیت و فعالیت صادقانه برای این جماعت شعاری بیش نبوده و نیست!

آقای کامفیروزی و دوستانشان باید پاسخگوی عملکرد خود در دوره های اخیر باشند! با سرمایه اعتماد فعالین نشریات کشور چه کردند؟!

یک بار برای همیشه پاسخگوی عملکرد خود در دانشگاه تهران باشند، اینکه نشریات فیک و تقلبی این دانشگاه با چه پشتوانه و مجوزی سر بر آوردند؟!

این پرسش ها ذهن هر فعال صادق و دلسوز نشریات دانشجویی کشور را به خود مشغول می کند! آقای کامفیروزی کدام را باور کنیم؟ دم خروس را یا قسم حضرت عباس را؟!

بیائید و با اصول رسالت فعالین در دانشگاه ها آشتی کنید، فعال فرهنگی دانشجویی برای مقاصد سیاسی دست به تقلب نمی زند، فحاشی نمی کند و فضای دانشگاه را به حیات خلوت سیاسیون تبدیل نمی کند!

*عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه مازندران


کد خبرنگار : 38