تاریخ : 1398,یکشنبه 26 خرداد02:33
کد خبر : 315794 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

برای اولین بار؛

مسابقات دانشجویی «طراحی وب» در خراسان شمالی برگزار شد

دبیر مسابقات دانشجویی طراحی و توسعه وب در خراسان شمالی گفت: اولین دوره این مسابقات با حضور ۱۰ نفر در مرحله حضوری و با معرفی نفرات اول تا سوم برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امین مصطفوی، دبیر مسابقات دانشجویی طراحی و توسعه وب در خراسان شمالی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: اولین دوره این مسابقات با حضور ۱۰ نفر در مرحله حضوری و با معرفی نفرات اول تا سوم برگزار شد که نفرات برتر به مرحله‌ منطقه‌ای راه پیدا کردند.

مصطفوی ادامه داد: مرحله اول این مسابقات به صورت آنلاین در اردیبهشت ماه برگزار شده بود که این ۱۰ نفر برگزیدگان آن بخش بودند.

دبیر مسابقات طراحی وب خراسان شمالی به بی رقبتی و بی انگیزگی دانشجویان در دوران دانشجویی اشاره و خاطرنشان کرد: اکثر دانشجویانی که فارغ التحصیل می‌شوند، دچار کمبود تخصص هستند و نیرو محرکه‌ای نیز برایشان وجود ندارد؛ لذا این برنامه با بهانه‌ ارتقا تخصص و افزایش شور و هیجان آن‌ها برگزار شد.

وی در پایان به برگزاری مسابقه طراحی وب در ۲ روز اشاره کرد و بیان داشت: دانشگاه بجنورد و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و پارک علم و فناوری خراسان شمالی در اجرای مسابقه همکاری داشتند.