تاریخ : 1398,یکشنبه 26 خرداد23:10
کد خبر : 315902 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

عیادت داوران «عصر جدید» از کودکان بیمار

داوران برنامه «عصر جدید» با حضور در بیمارستان کودکان مفید، ضمن دیدار با کودکان بیمار و والدین آنها برای این مبارزان کوچک آرزوی سلامتی کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ داوران برنامه «عصر جدید» روز شنبه ۲۵خردادماه با حضور در بیمارستان کودکان مفید، ضمن دیدار با کودکان بیمار و والدین آنان، با تقدیم هدایایی برای این مبارزان کوچک آرزوی سلامتی کردند.

در این دیدار که  سیدبشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد، امین حیایی و رویا نونهالی حضور داشتند، بسیاری از والدین کودکان از داوران برنامه عصر جدید بابت حضورشان در بیمارستان که باعث افزایش روحیه آنان و فرزندانشان شد، ابراز شادمانی کردند.

فرید ایمان‌زاده رئیس بیمارستان مفید نیز ضمن قدردانی از حضور داوران برنامه عصر جدید گفت: از شما ممنونیم که در روزهای سخت درمان بیماری، لبخند شادی و امید را بر لب فرزندان و کودکان این بیمارستان نشاندید.

وی با بیان اینکه همین حضور شما در تسهیل ارائه خدمات به کودکان کمک کننده است، ادامه داد: در گذشته شخصیت‌های سیاسی و هنری به بیمارستان آمدند اما نسبت به هیچکدامشان به اندازه امروز از آنان استقبال نشد.

ایمان زاده ضمن قدردانی از عوامل شبکه سه و داوران عصر جدید که چنین دیداری را رقم زدند، یاد آور شد : قطعا حضور شما در روحیه و بهبود بیماری کودکان تاثیر مثبت خواهد داشت. امیدواریم دیگر هنرمندان نیز ضمن دیدار با بیماران روحیه آنان را در مبارزه با بیماری قوت بخشند.

در این دیدار امین حیایی از داوران برنامه عصر جدید ضمن ابراز خوشحالی از چنین اقدامی، گفت: از بانیان این دیدار ممنونم که در این امر ما را سهیم کردند و امیدواریم حضور ما بتواند کمکی در بهبود این کودکان معصوم داشته باشد. بنده در ابتدا احساس می‌کنم با دیدن این کودکان حال خودم بهتر شده است و این دیدار بیشتر مایه افتخار برای بنده بود.

سیدبشیر حسینی نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار تاکید کرد: قطعا این حضور و همدلی ها در بهبود بیماری این کودکان تاثیر مثبت خواهد داشت. امیدواریم بتوانیم سر سوزنی از فشار بیماری که بر کودکان و خانواده آنها بخصوص مادران هست، کم کنیم.

آریا عظیمی‌نژاد از دیگر داوران عصر جدید نیز ضمن ابراز شادمانی از دیدار با کودکان بیمارستان مفید، بیان داشت: بسیار خوشحالم که توانسته‌ام هرچند اندک دل این فرزندان معصوم را شاد کنم، برای من دیدن کودکان روی تخت بیمارستان بسیار دلخراش و ناراحت کننده است و امیدوارم حضور ما عاملی در تسریع روند بهبودی این کودکان شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم نسبت به حل مشکلات و موانع درمان این کودکان قدمی برداریم.