تاریخ : 1398,دوشنبه 27 خرداد01:26
کد خبر : 315922 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

پیام مداح مشهور برای کشتی‌گیر اوکراینی

«المار نورعلی اف» کشتی گیر شیعه اوکراینی آذری الاصل در مسابقات کشتی کشور اوکراین مدال طلا را کسب نمود و با پیراهنی که تصویر رهبر انقلاب بر آن نقش بسته به روی سکوی دریافت جوایز رفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهدی رسولی مداح معروف اهل بیت در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

برادر عزیزم جناب آقای المار نورعلی اف با تحیت و سلام

ایستادن در مرتبه پهلوانی با آن گوش‌های شکسته قطعاً لیاقت و شایسته شماست. خدا قوت پهلوان!

ابراز علاقه شما به سید قائد حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و نیز شهیدان نشان از روح پهلوانی شما دارد، برادر عزیزم غایت خلقت جهان، پرورش انسان‌هایی است که بر پای آرمانهایشان ایستاده‌اند و بر هرچه شک و ترس و تعلق است غلبه دارند، عمل معروف شما تهاجم فرهنگی بر تهاجم نابرابر عافیت طلبان و دنیا طلبان عالم است که در صدد انحراف انسان‌ها از مسیر حق را دارند همچنان که حقیقت توحیدی بر زمین جاری و ساری خواهد شد و مستضعفان عالم آن را به ارث خواهند برد این وعده الهی است که قطعاً به فضل خدا محقق خواهد شد.

مرزهای خاکی هیچ وقت نمی‌تواند مرزهای ایمانی، انقلابی و اعتقادی ما را محدود کند و ما را از جریان حق دور کند چرا که اصحاب حق هیچ حد و مرزی را نمی‌شناسند و با تمام توان بر پای حق ایستاده‌اند. همچنان که حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) می‌فرمایند: "زنده نگاه داشتن یادشهدا کمتر از شهادت نیست." این عمل انقلابی شما قبل از مدال طلا، مدال حرّیت و زنده نگه داشتن مسیر شهیدان محسن حججی و ابراهیم هادی و بابک نوری است. درود بر شما!

برادر عزیزم آقای علی اف به ایران سفرکنید و در معیّت حضرت علی بن موسی الرضا و حضرت فاطمه معصومه و نیز هیئت ثارالله رهروان امام و شهدا زنجان در محضرتان باشیم.
آرزوی سلامتی و عزت را از خدای منان برایتان خواستارم.

برادر شما مهدی رسولی


کد خبرنگار : 38