تاریخ : 1398,دوشنبه 27 خرداد16:25
کد خبر : 316001 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

متکدیان تهران از نقاط دیگر کشور به پایتخت می آیند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: متکدیانی که در تهران به متکدی‌گری می‌پردازند، عموماً از سایر نقاط کشور به پایتخت آمده و اهل تهران نیستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، شکرالله حسن بیگی در جمع خبرنگاران هفته مبارزه با مواد مخدر، را بستر مناسبی برای معرفی عملکرد دستگاه‌های اجرایی ذیربط در این حوزه دانست‌.

وی سپس نسبت به تکدی گری در پایتخت هشدار داد و افزود: متکدیانی که در تهران به تکدی‌گری می‌پردازند، عموماً از سایر نقاط کشور به پایتخت آمده و اهل تهران نیستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اضافه کرد: در عین حال سالانه حدوداً ۲۶۰ هزار نفر به جمعیت استان افزوده می‌شود و بروز چنین آسیب‌هایی، اجتناب‌ناپذیر خواهد بود، نکته مهم این است که باید نسبت به رسیدگی مستمر و جدی به این مسائل توجه داشته باشیم.

حسن بیگی گفت: دستگاه‌های اجرایی در هفته مبارزه با مواد مخدر باید نقش راهبری داشته و برگزاری برنامه‌های این مناسبت مهم را به مردم و سمن‌ها بسپارند، دید دولت و حاکمیت نسبت به سمن‌ها، نگاه امنیتی نبوده و از همراهی صمیمانه این سازمان‌های مردم‌نهاد بی‌اندازه مسرور هستیم.

وی افزود: مشارکت صدا و سیما نیز در برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر از امور مهمی است که باید در شبکه‌های پنجم سیما و سایر برنامه‌ها، شاهد انعکاس آئین‌های برگزار شده در این هفته باشیم.