تاریخ : 1398,چهارشنبه 29 خرداد03:34
کد خبر : 316235 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

محمود صادقی حاضر به مناظره در دانشگاه حکیم سبزواری نشد

مسئول بسیج دانشگاه حکیم سبزواری گفت: محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی حاضر به مناظره با حجت الاسلام رسایی به عنوان یکی از چهره‌های مطرح جریان اصولگرایی در دانشگاه حکیم سبزواری نشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سیدحسین حسینی فرد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری در گفتگو با خبرگزاری دانشجو درباره لغو جلسه مناظره حجت الاسلام حمید رسایی و محمود صادقی اظهار کرد: تشکل انقلابی و بسیج دانشجویی دانشگاه دعوت کننده حجت الاسلام رسایی و مجمع اسلامی دانشگاه نیز دعوت کننده محمود صادقی بودند.

حسینی فرد اظهار کرد: قرار بود مناظره بین این دو بزرگوار امشب برگزار شود که شورای نظارت دانشگاه حکیم سبزواری خبر از لغو این مناظره داد و علت لغو را نیز آماده نبودن صادقی برای مناظره عنوان کرد و تنها مجوز تریبون یکطرفه را برای هر دو مدعو صادر کرد.

مسئول بسیج دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: از آنجا که ما به دنبال برگزاری مناظره بودیم و زمان برگزاری جلسه برای هر دو بزرگوار یک زمان واحد می‌شد ما هم جلسه را لغو کردیم و به حجت الاسلام رسایی اطلاع دادیم که جلسه لغو شده است.

وی افزود: اما اکنون صادقی در دانشگاه بوده و قرار است در مراسم سالگرد دکتر علی شریعتی که امشب در تالار بیهقی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود سخنرانی داشته باشد.