تاریخ : 1398,چهارشنبه 29 خرداد10:57
کد خبر : 316262 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

آخرین وضعیت دروازه‌بانان استقلال

گفته می‌شود استقلالی‌ها بعد از اینکه سیدحسین حسینی خواهان قراردادی ۳ میلیاردی برای هر فصل شده، تصمیم گرفتند با مهدی رحمتی صحبت کنند تا او را برگرداند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از پارس فوتبال، جدایی مهدی رحمتی از استقلال و رفتن به پدیده مشهد بدون شک عجیب‌ترین خبر نقل و انتقالاتی اخیر بود که باورش برای هر کسی سخت است اما این اتفاق افتاد.

رحمتی با پدیده مشهد قرارداد داخلی ۲ ساله امضا کرد تا در تیم یحیی گل‌محمدی تجربه جدیدی به دست بیاورد.

با رفتن رحمتی، همانطور که انتظار می‌رفت شرایط بهتری برای سیدحسین حسینی پیش‌بینی می‌شد. او می‌دانست دیگر نیمکت‌نشینی برایش به پایان رسیده و با حضور درون دروازه استقلال می‌تواند به تیم ملی هم برسد. حسینی در سال‌های اخیر هم با صبر و حوصله منتظر این روزها نشسته بود که در نهایت به هدفش رسید. او فرصت خوبی پیدا کرد تا به روزهای اوج و البته تیم ملی برسد اما قبل از اینکه بخواهد درون دروازه استقلال بدرخشد، حالا با رقم پیشنهادی‌اش به آبی‌پوشان، توجه همه را به خود جلب کرده.

حسینی برای هر فصل حضور در استقلال خواستار ۳ میلیارد تومان شده. مبلغی که اگرچه عجیب نیست اما پیشنهادش از سوی دروازه‌بان آبی‌ها بعید به نظر می‌رسید. به هر حال، سیدحسین حسینی به خاطر اینکه می‌دانست دیگر رقیبی ندارد و استقلال روی او حساب ویژه‌ای باز کرده، چنین پیشنهادی داد و فکر می‌کرد آبی‌ها هم بدون هیچ شکایتی آن را می‌پذیرند اما ظاهرا شرایط به این صورت نخواهد بود.

گفته می‌شود استقلالی‌ها بعد از اینکه سیدحسین حسینی خواهان قراردادی ۳ میلیاردی برای هر فصل شده، تصمیم گرفتند با مهدی رحمتی صحبت کنند تا او را برگرداند.

اینکه واقعا چنین چیزی امکان‌پذیر است یا نه، مشخص نیست اما اگر خبر بازگشت رحمتی به استقلال را شنیدید، چندان تعجب نکنید. رحمتی فعلا فقط قرارداد داخلی با پدیده دارد و بعید نیست با داشتن پیشنهاد خوبی از استقلال، به تیم محبوبش برگردد.

البته شاید همین خبر باعث شود حسینی از موضع خود کوتاه بیاید و تخفیف بدهد که در این صورت حسینی با مبلغ کمتری استقلالی می‌ماند و رحمتی در پدیده، تجربه جدیدی را در کارنامه‌اش ثبت خواهد کرد. باید دید در نهایت بحث بازگشت رحمتی مثل یک تهدید خواهد بود یا اینکه ممکن است به واقعیت بپیوندد.