تاریخ : 1398,چهارشنبه 29 خرداد14:59
کد خبر : 316344 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

موسسه حقوقی حامد امیری در اصفهان

انتخاب یک وکیل خوب که متعهد به اصول اخلاقی و حرفه‌ای وکالت باشد و تخصص و توانایی بالایی در تجزیه و تحلیل مسائل نیز داشته باشد، می‌تواند بهترین راه را برای حل مسائل شما ارائه نماید.

خبرنامه دانشجویان ایران: وکالت یعنی واگذار نمودن و در اصطلاح حقوقی، وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب یا وکیل خود می نماید. در واقع افرادی که قادر به انجام برخی از امور خود نیستند آن را به دیگری محول می کنند که این شخص را وکیل می نامند. منظور از این امور ، امور جزئی و مهم مربوط به فرد می باشد که موکل نامیده می شود و انجام آن ها باید توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام پذیرد تا از صحت انجام آن به لحاظ عدم مغایرت با قانون و شرع اطمینان حاصل شود.

وکیل دادگستری از سخت ترین مشاغل وکالت در ایران است و در شهر بزرگ و پر جمعیتی مانند اصفهان از پر ریسک ترین و البته حرفه ای ترین شغل هاست. وکیل دادگستری اصفهان باید فردی سخت کوش ، باهوش و متعهد به کار باشد تا این سمت سنگین و پر مسئولیت را پذیرا باشد. با توجه به ویژگی های وکیل دادگستری اصفهان قطعا یافتن بهترین وکیل در اصفهان سخت خواهد بود .

وکلای دادگستری بسیاری در اصفهان مشغول به خدمت رسانی هستند اما شاید همکاری با هر یک از آنها شما را به نتیجه مطلوبتان نرساند به همین خاطر باید با دقت به دنبال بهترین موسسه حقوقی در اصفهان باشید .

وسعت شهر اصفهان و بالطبع وجود پرونده های متنوع حقوقی و کیفری در این شهر می تواند تجربیات بسیاری را برای وکیل پایه 1 در اصفهان بوجود آورد و وی را با پیچیدگی های کار بیشتر مواجه کند. در نظر گرفتن تجربه و کارکشته بودن وکیل در اصفهان با داشتن پرونده هایی درخشان در زمینه امور حقوقی در انتخاب بهترین وکیل اصفهان منطقی تر خواهد بود .

موسسه حقوقی حامد امیری ، با مدیریت وکیل مجرب در اصفهان، متعهد و کارکشته خدمات حقوقی حرفه ای را در سطح اصفهان و کشور ارائه می دهد که توصیه می کنیم از خدمات مشاوره حقوقی حضوری و آنلاین، آن استفاده نمایید و به راحتی نوبت مشاوره خود را در سامانه آنلاین رزرو نوبت مشاوره حقوقی ثبت نمایید.

موسسه حقوقی حامد امیری در اصفهان

ضرورت مراجعه به وکیل
امروزه ضرورت مراجعه به وکلای دادگستری برای حفظ حقوق قانونی خود مانند ضرورت مراجعه بیمار به پزشک بیش از پیش احساس می شود. در موارد مختلف، اشخاص حقیقی یا حقوقی به دلیل عدم مراجعه به وکیل اقداماتی انجام دادند که جبران‌ناپذیر بوده و خسارات مادی و معنوی را موجب شده است. بنابراین همواره توصیه می‌شود که قبل از انجام هرکار مهم و قانونی به وکیل کارآزموده و با تجربه مراجعه شود تا نتیجه ای مطلوب حاصل گردد. در صورت ضیق وقت، می توانید با استفاده از سرویس مشاوره حقوقی آنلاین در اصفهان که در وب سایت hamedamiri.com ارائه می شود به صورت آنلاین پرسش های حقوقی خود را مطرح کنید و مشاوره حقوقی دریافت کنید.

وظایف و اختیارات وکیل اصفهان
الف) مشاوره به مراجعان در زمینه موارد قانونی.

ب) حضور در محکمه به عنوان نماینده موکل خود و دفاع از آنها.

پ) تهیه کردن پیش نویس ها؛ قراردادها و نامه ها برای درج در پرونده و پیشبرد کارها حقوقی و قضایی موکل خود.

ت) یافت موارد مشابه قبلی برای تسهیل کار پرونده جاری در دست.

ث) جمع آوری و نگهداری مستندات و اسناد مرتبط به پرونده برای عرضه به محکمه جهت دفاع از موکل خود.

ج) حضور در جلسات و مذاکره به منظور کشف اطلاعات بیشتر؛ بازبینی  پرونده و یا عرضه توضیحات و یا دلایل و اسناد به ذی نفعان.

چ) عرضه اسناد و شواهد به محکمه و دفاع از موکل.

معرفی انواع وکالت
انواع وکالت به دو دسته تقسیم می‌شود: مطلق و مقید.

وکالت مطلق
وکالت مطلق به نوعی از وکالت گفته می‌شود که شخصی را برای تمام امور وکیل کنیم و این وکالت شامل امور اداری و مالی موکل باشد، مانند فروش و یا خرید و یا پرداخت هزینه خانواده که در این نوع وکالت وظایف وکیل نیاز به اجازه ی موکل وجود ندارد.

وکالت مقید
در این نوع وکالت، مورد و موضوع وکالت مشخص و معین می‌باشد و مشاور حقوقی باید در همان مورد معین و مشخص شده ، اقدام نماید. مانند خرید خانه یا فروش ماشین.

حدود وکالت
برای شرح حدود وکالت باید به ۲ ماده قانون مدنی استناد کرد. طبق ماده ۶۶۳  «وکیل نمی‌تواند عملی را که خارج از حدود وکالت است انجام دهد». ماده ۶۶۱ نیز مقرر کرده است: «در صورتی که وکالت به طور مطلق داده شده و قیدی در آن نیامده، مربوط به اداره اموال خواهد بود.» مثلاً در بیع، حدود وکالت، فروش است و قبض ثمن آن جزء وکالت در بیع نیست، مگر اینکه قرینه قطعی برای آن باشد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نیاز فوری به برقراری ارتباط با یک مشاور حقوقی داشته باشید. ما با در نظر گرفتن نیاز افراد و رفاه حال آن ها در دفتر وکالت حامد امیری این امکان را برای شما به وجود آورده‌ایم که به صورت آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ارتباط برقرار نموده و بتوانید سئوالات و مشاوره حقوقی خود در زمینه های مختلف دریافت کنید.

انتخاب یک وکیل خوب که متعهد به اصول اخلاقی و حرفه‌ای وکالت باشد و تخصص و توانایی بالایی در تجزیه و تحلیل مسائل نیز داشته باشد، می‌تواند بهترین راه را برای حل مسائل شما ارائه نماید.

مزایای مشاوره حقوقی آنلاین در اصفهان
بهره بردن از آگاهی‌ و تجربیات وکیل و مشاور حقوقی مسلط بر تمام قوانین و مقررات جاری همیشه برای خانواده‌ها و شرکت‌ها و حتی اشخاص راهگشا بوده است. با مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره غیر حضوری می‌توانید با حداقل هزینه بهترین تصمیم ‌ها را بگیرید و مطمئن هستید که اطلاعات حقوقی بدست آمده از راهی معتبر، صحیح و البته کارساز است.

در صورت ضیق وقت، با استفاده مشاور حقوقی انلاین ، می‌توانید به محض درگیری با یک پرونده یا مشکل، از شدت یافتن آن و افزایش هزینه‌های دادرسی و دعاوی خلاصی یابید و نکته آخر این که شما می‌توانید از تجربه و دانش یک وکیل خوب و آگاه به مسائل حقوقی و به روز درخصوص مسائل مختلف جاری بصورت آنی بهره‌مند شوید.

موسسه حقوقی حامد امیری با ارائه خدمات تخصصی وکالت در تمامی امور حقوقی به صورت حضوری و غیر حضوری در اصفهان و در سطح کشور بهترین گزینه برای عقد وکالتی مطمئن است . با مراجعه به وب سایت hamedamiri.com و استفاده از سامانه رزرو نوبت آنلاین ، نوبت مشاوره حضوری و غیر حضوری خود را ثبت نمایید.


کد خبرنگار : 16