تاریخ : 1398,یکشنبه 02 تير02:38
کد خبر : 316725 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تجمع دانشجویان دانشگاه فنی اسفراین در اعتراض به کیفیت غذا

جمعی از دانشجویان دانشگاه فنی و مهندسی اسفراین ظهر امروز در اعتراض به کیفیت پایین غذای توزیع شده در سلف این دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز جمعی از دانشجویان دانشگاه فنی و مهندسی اسفراین در اعتراض به کیفیت پایین غذای توزیع شده در سلف این دانشگاه دست به تجمع زدند.

سید اباذر چاشیان، عضو شورای صنفی این دانشگاه در این خصوص به خبرنگار ما گفت: تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه سینی‌های غذای خود را از مکان سلف تا ساختمان ریاست دانشگاه چیدند تا به این نحو اعتراضات صنفی خود را به گوش مسئولان برسانند.

چاشیان ادامه داد: اعتراض دانشجویان به کیفیت و کمیت غذای توزیع شده بین دانشجویان است. مسئولان امور دانشجویی باید به این امر توجه کنند.

عضو شورای صنفی دانشگاه فنی اسفراین خاطرنشان کرد: تا این لحظه مسئولان هیچ وعده‌ای برای بهبود شرایط نداده اند، اما دانشجویان معترض قصد دارند تا زمانی که صحبت‌های مسئولان دانشگاه را نشنوند این تجمع را ادامه دهند.

وی در پایان گفت: این تجمع با این وسعت در دانشگاه تا کنون در دانشگاه ما سابقه نداشته است که امیدواریم مسئولان دانشگاه به دغدغه دانشجویان توجه ویژه کنند.