تاریخ : 1398,دوشنبه 03 تير20:06
کد خبر : 316939 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کشته شدن ۳۵ فرد وابسته به داعش

منابع خبری اعلام کردند که بر اثر حمله طالبان به مواضع داعش در ولایت «کنر» بیش از ۳۵ عضو این گروه تروریستی کشته و زخمی شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، گروه طالبان در ماههای اخیر عملیات گسترده‌ای را علیه داعش در ولایت‌های ننگرهار و کنر در شرق افغانستان انجام داد تا از گسترش فعالیت‌های این گروه تروریستی به سایر مناطق جلوگیری کند.

«عبدالغنی مصمم» سخنگوی والی کنر به رسانه‌ها گفت: اعضای طالبان اخیرا به مواضع داعش در شهرستان «چپه‌دره» این ولایت حمله کردند که در پی این حمله 35 جنگجوی داعشی کشته شدند.

منابع محلی تصریح کردند که شمار بسیاری از طالبان از ولایت‌های همجوار به کنر رسیدند تا مواضع گروه تروریستی داعش در این ولایت را هدف قرار دهند.

درگیری‌ها در شهرستان چپه دره ادامه دارد.

این در حالی است که عملیات طالبان برای پاکسازی داعش در ماههای اخیر عرصه را این گروه تروریستی تنگ کرده است طوی که چند روز پیش بالگردهای آمریکایی برای نجات سرکردگان داعش از محاصره طالبان بار دیگر وارد عمل شدند.

این داعشی‌ها که در مناطق «کرچندو» و «مزاردره» در شهرستان «نورگل» به محاصره طالبان در آمده بودند توسط بالگردهای آمریکایی به محل امنیتی منتقل شدند.