تاریخ : 1398,سه شنبه 04 تير20:33
کد خبر : 317097 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نماینده مشهد: تیر آمریکا در تحریم ایران به سنگ خورده است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: آمریکا به دنبال آن است که کشور ما را مجدداً پای میز مذاکره بیاورد و چون تیر آنها در تحریم های اقتصادی به سنگ خورده است، بازی جدید خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا، اظهار داشت: بازی آمریکایی ها در ارتباط با ایران به گونه ای است تا کشور ما را مجدداً پای میز مذاکره بیاورند و امروز پس از آنکه تیر آنها در تحریم های اقتصادی به سنگ خورد و نتیجه نداد، بازی جدیدی شروع کرده اند.

وی ادامه داد: اینکه آنها اشخاص را تحریم می کنند نشان می دهد که ایران در حوزه تحریم های اقتصادی، آمریکا را به بن بست رسانده و مهم است که آمریکا در ارتباط با این موضوع به نتیجه مدنظر خود نرسیده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در واکنش به تذکرات برخی از نمایندگان علیه ماموران نیروی انتظامی به جهت برخورد با دختری بدحجاب، تصریح کرد: ممکن است فردی در یک نیرو و تشکیلاتی خطایی انجام داده باشد اما نباید آن را به پای همه نوشت.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: شاید فردی از نیروی انتظامی کار خطایی انجام داده باشد اما نباید نیروی انتظامی را با این همه خدمات متعدد در کشور زیر سوال برد و برخی نباید از تریبون های رسمی خود برای این موضوع سوءاستفاده کنند.