تاریخ : 1398,یکشنبه 09 تير13:25
کد خبر : 317664 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

۵ روش برای مهاجرت به چین ۲۰۱۹

کشور چین با افزایش قدرت اقتصادی خود توانسته به یکی از کشورهای برتر به منظور مهاجرت تبدیل شود. مهاجرت به چین در کشورهایی که هزینه تحصیل و زندگی بسیار زیاد است، بسیار مناسب می باشد و افراد مختلف می توانند با ورود به کشور چین از دانشگاه های برتر این کشور و همچنین اقتصاد قدرتمند آن به منظور ایجاد یک زندگی بهتر بهره ببرند.

خبرنامه دانشجویان ایران: کشور چین یک سرزمین باستانی و توریستی با آثار تاریخی باشکوهی می باشد.مساحت این کشور 9600000 کیلومتر مربع می باشد سومین کشور بزرگ دنیا به حساب می آید.کشور چین دارای انواع گیاهان، حیوانات ،منابع معدنی و منابع زیرزمینی می باشد.زبان رسمی مردم کشور چین ماندارین می باشد و بسیاری از مردم از جمله کارمندان ، دانش آموزان و جوانان به زبان انگلیسی آشنایی دارند پایتخت سیاسی کشور چین ، بیجینگ می باشد. نوع نظام حکومتی این کشور ، کمونیستی می باشد. مردم این کشور از 5 دین رسمی تبعیت می کنند که عبارتند از :اسلام،بودیسم،کاتولیگ،تائیسم و پروتستان..قدرت اتمی و اقتصادی کشور چین باعث شده این کشور به یک ابرقدرت جهان تبدیل شود..آمار مهاجرت به چین از سال 1973 به دلیل باز بودن درهای این کشور و اقتصاد آن افزایش یافته است.

راه های قانونی مهاجرت به کشور چین
با توجه به اینکه در کشور چین امکان کسب دانش و مهارت های مختلف برای فارغ التحصیلان و متخصصان مجرب در تمام زمینه های اقتصاد روبه رشد در این کشور فراهم است و امکان تحصیل در دانشگاههای معتبر کشور چین و هزینه های بسیار پایین با توجه به متعادل بودن قیمت کالاها و بالا بودن کیفیت  برای زندگی در این کشور ، باعث شده است که مهاجرت به چین از اقصی نقاط دنیا در سالهای اخیر به طور چشمگیری رو به افزایش باشد.

۵ روش برای مهاجرت به چین ۲۰۱۹

مهاجرت به چین از طریق تحصیل
یکی از دلایل مهاجرت به چین، افزایش متقاضیان تحصیل در دانشگاههای معتبر این کشور می باشد. دانشگاههای معتبر چین از سطح عملی و آموزشی بسیار بالایی با هزینه های کم نسبت به دیگر کشورها برخوردار هستند. قابل توجه است که اگر تحصیل در دانشگاههای این کشور به زبان چینی باشد هزینه ها تقریبا رایگان است.و در برخی موارد نیز امکان تحصیل از طریق بورس در چین وجود دارد..نکته ی حائز اهمیت در مورد تحصیل در دانشگاههای این کشور این است که سفارت ویزا را فقط برای دانشگاههای معتبر صادر می کند.

مهاجرت به چین از طریق ازدواج
اخذ اقامت یا تابعیت با ازدواج با شخصی که اقامت یا تابعیت کشور چین را دارد  یکی از راههای مهاجرت به چین است.در صورتی که دو سال از اقامت زوجین  در کشور چین بگذرد امکان اخذ اقامت دائم برای آنها امکان پذیر است.نکته ی حائز اهمیت این است که در صورت یادگیری زبان چینی و قبولی در آزمون تابعیت چین ، امکان اخذ تابعیت چینی نیز وجود دارد.

مهاجرت به چین از طریق خرید مسکن
کشور چین توانسته در 10 شهر بزرگ خود قیمت مسکن را تا حد ممکن کاهش دهد و باعث شود که بسیاری از افراد به دنبال خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور پیشرفته باشند. یکی از راههای کمکی برای افزایش امتیاز شما از سوی کشور چین و اخذ اقامت کشور چین می تواند از طریق خرید مسکن و سرمایه گذاری در این بخش صورت بگیرد و این موضوع می تواند بسیار سودآور باشد، زیرا این کشور دارای قیمت بسیار ارزان و از طرفی دارای چرخه اقتصادی قدرتمندی می باشد که سرمایه گذاری در این بخش را بسیار سودآور خواهد کرد.

۵ روش برای مهاجرت به چین ۲۰۱۹

مهاجرت به چین از طریق کار
با توجه به اقتصاد پیشرفته چین و رونق پرقدرت تجارتی و بازرگانی این کشور در کسب و کار، برای اخذ ویزای کار از طریق دعوتنامه کاری از طرف شرکتهای چینی با ارائه به سفارت چین امکان اخذ ویزا صادر می گردد و یا اینکه افراد می توانند با ارائه تخصص خود به شرکتهای این کشور حمایت و پشتیبانی شوند. و نکته ی قابل توجه اینکه بهترین روش مهاجرت به چین و مشغول به کار شدن در این کشور از طریق تحصیل و مهارت پیدا کردن در حرفه ی مربوطه می باشد.

۵ روش برای مهاجرت به چین ۲۰۱۹

لازم به ذکر است افرادی که در شرکت های معتبر کار می کنند برای متخصصین این کشور 5 سال درخواست اقامت می دهند این امکان وجود دارد که بعد از سه سال خدمت می توانند درخواست اقامت دائم در این کشور داشته باشند و همچنین برای دانشجویانی که از دانشگاههای معتبر چین فارغ التحصیل می شوند امکان سرمایه گذاری در این کشور با 2 سال اقامت وجود دارد تا زمانی که بیزینس راه اندازی شود.

یکی از سیاست های کشور چین آسان نمودن مهاجرت نخبگان و کارآفرینان خارجی در زمینه های علمی و غیرعلمی  به این کشور می باشد وبا توجه به همراه داشتن رشد اقتصادی برای این کشور امکان اخذ ویزای دائم نیز وجود دارد.افرادی که موفق به اخذ ویزای کار در کشور چین می شوند می توانند برای خانواده خود اعم از همسر و فرزندان نیز درخواست ویزای همراه داشته باشند.یکی از قوانین مهاجرت به چین برای اتباع کشورهای خارجی امکان ثبت شرکت در چین می باشد.و به این معنی نیست که امکان اقامت یا تابعیت برای متقاضیان این امر در کشور چین وجود داشته باشد.

۵ روش برای مهاجرت به چین ۲۰۱۹

مهاجرت به چین از طریق سرمایه گذاری
چین برای سرمایه گذار و اعضا خانواده اش در صورتی که فرزندان کمتر از 18 سال باشند، امکان اقامت دائم فراهم میکند.سرمایه گذاری در چین نیاز به شرایط زیر دارد:

  • مبلغ سرمایه گذاری در چین حداقل باید 500 هزار دلار باشد و در صنایعی سرمایه گذاری شود که از سوی دولت چین مشخص گردیده است.
  • حداقل هزینه های لازم برای سرمایه گذاری در چین حدود 500 هزار دلار در نواحی غربی چین
  • هزینه لازم برای سرمایه گذاری در بخش مرکزی چین باید حداقل مبلغ یک میلیون دلار باشد.
  • با سرمایه گذاری مستقیم در هر یک از نواحی این کشور به مبلغ 2 میلیون دلار امکان درخواست برای اقامت دائم نیز وجود دارد.
  • برای اخذ اقامت و مهاجرت به چین امکان خرید ملک و سرمایه گذاری در این زمینه نیز وجود دارد که قوانین و شرایط خاص خود را دارد.

در همین رابطه بخوانید:

نتیجه گیری:
در پایان بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت به یکی از موسسات حقوقی مهاجرت رسمی در کشور ایران مراجعه کنید. موسسه حقوقی Go2TR توانسته با جذب بیش از ۳۵۰ هزار نفر دنبال کننده در شبکه اجتماعی خود اطلاعات گسترده ای در زمینه مهاجرت برای علاقمندان تولید نماید.


کد خبرنگار : 16