تاریخ : 1398,پنجشنبه 13 تير23:29
کد خبر : 318372 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

در نامه مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران به دادستان کل کشور مطرح شد؛

شهر لواسان به یک کارگاه ساختمانی بزرگ با مشارکت آقازاده‌ها تبدیل شده/ جرائم را در این شهر متوقف کنید

در بخشی از این نامه آمده است: در سالیان اخیر در شهر لواسان باغات متعددی با هماهنگی شهرداری لواسان در روز روشن تخریب شده اند، قابل تامل آنکه شهرداری لواسان نه تنها عزمی برای جلوگیری از بروز چنین تخلفاتی ندارد، بلکه پس از صدور رای کمیسیون ماده ۱۰۰ مبنی بر تخریب اضافه بنا و قطعی شدن این آرا،حتی پس از پیگیری رسانه ها نیز با گذشت چندین ماه عزمی برای تخریب این ویلاها ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران به دادستان کل کشور پیرامون وضعیت بحرانی شهر لواسان نامه نوشت.

در بخشی از نامه آمده است:
در سالیان اخیر در شهر لواسان باغات متعددی با هماهنگی شهرداری لواسان در روز روشن تخریب شده اند، قوانین شهرسازی و معماری به شکل شگفت آوری زیرپاگذاشته می شوند و شهر لواسان تبدیل به یک کارگاه ساختمانی بزرگ با مشارکت آقازاده ها،سیاسیون، دلالان، کوه خواران و نوکیسه گان متنفع از خصوصی سازی های افسارگسیخته شده است.

قابل تامل آنکه شهرداری لواسان نه تنها عزمی برای جلوگیری از بروز چنین تخلفاتی ندارد، بلکه پس از صدور رای کمیسیون ماده ۱۰۰ مبنی بر تخریب اضافه بنا و قطعی شدن این آرا،حتی پس از پیگیری رسانه ها نیز با گذشت چندین ماه عزمی برای تخریب این ویلاها ندارد.

لذا از حضرتعالی تقاضا داریم که دستور توقف اقدامات مجرمانه در این شهر راصادر کرده و امیدواریم که بااقدام عملی و جدی شما اعتبار از دست رفته دستگاه قضایی در خصوص تخریب باغات و قطع درختان تهران و توسعه بی ضابطه شهر لواسان که موجب انتقاد مقام معظم رهبری نیز شده،احیاء شود.