تاریخ : 1398,شنبه 15 تير16:23
کد خبر : 318485 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

چرا رضاییان و طارمی پرسپولیسی نشدند؟

مدیران باشگاه پرسپولیس به ۲ بازیکن سابق این تیم پیشنهاد دادند تا سرخپوش شوند، اما رضاییان و طارمی نپذیرفتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه تمام تیم‌های لیگ برتری درصدد جذب بازیکنان مورد نظرشان هستند تا حضوری پرقدرت را در لیگ نوزدهم داشته باشند، اما پرسپولیس تهران تنها یک بازیکن جذب کرد و با ۳ بازیکن دیگر که یکی از آن‌ها خارجی است، به توافق رسیده تا حضوری پرقدرت در فصل جدید فوتبال ایران داشته باشند.

البته سرخپوشان پس از جدایی برانکو، ابتدا به دنبال به خدمت گرفتن مربی بزرگی بودند که با گابریل کالدرون به توافق رسیدند و همچنین با بیشتر بازیکنان خود به توافق رسیدند تا در لیگ نوزدهم همراه با این تیم باشند.

سرخپوشان برای جذب وحید امیری نیز مذاکراتی انجام دادند و باید دید هافبک تیم ملی ایران که فصل گذشته در ترابوزان اسپور ترکیه بازی می‌کرد، سرخپوش خواهد شد یا خیر؟ 

پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی به رامین رضاییان و مهدی طارمی پیشنهاد همکاری دادند تا با جدایی برانکو، آن‌ها به جمع سرخپوشان اضافه شوند، اما این ۲ بازیکن نپذیرفتند تا از جمع یاغی ها، فقط احمدزاده پیراهن پرسپولیس را برتن کند.   نبی که با این ۲ بازیکن مذاکره کرده بود، در این باره بیان کرد: با رضاییان و طارمی صحبت کردم تا به پرسپولیس برگردند و نیت آن‌ها  هم این بود که برگردند، اما رامین با تیمش قرارداد داشت و طارمی هم درگیر عقد قرارداد با یک باشگاه است. من با طارمی صحبت کردم و او عازم سفر به خارج از کشور بود. با او صحبت کردم و اگر با تیم خارجی قرارداد امضا نکند، به پرسپولیس می‌آید. 

البته در روز‌های اخیر شایعه‌ای بوجود آمد که طارمی به دلیل مسائل مالی حاضر نیست به پرسپولیس بیاید که او این موضوع را تکذیب و بیان کرد، به دلیل اینکه هدفش حضور در فوتبال اروپا است، به پرسپولیس نیامده و امیدوارست در آینده بتواند پیراهن سرخپوشان را برتن کند.

پرسپولیسی‌ها تاکنون فرشاد احمدزاده را جذب کردند و درحال توافق با رضا شکاری و محمد حسین کنعانی زادگان هستند تا این ۲ بازیکن هم پیراهن پرسپولیس را برتن کنند. همچنین جذب مهاجم خارجی نیز در دستور سرخپوشان است تا وی را جایگزین ماریو بودیمیر کنند.