تاریخ : 1398,دوشنبه 17 تير00:28
کد خبر : 318717 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

اجرای طرح رفاهی تابستان ۹۸ ویژه دانشجویان دانشگاه مازندران

معاونت دانشجویی دانشگاه مازندران در اطلاعیه‌ای نوشت: این دانشگاه در ایام تابستان نوار ساحلی دریای خزر در مجتمع شهید نواب صفوی را برای استفاده دانشجویان و دانشگاهیان فراهم کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ معاونت دانشجویی و معاونت اداری و مالی دانشگاه مازندران در اطلاعیه‌ای نوشت: یکی از امکاناتی که دانشگاه مازندران از آن بهره‌مند است، نوار ساحلی دریای خزر در مجتمع شهید نواب صفوی است که برای استفاده همکاران دانشگاهی تعبیه شده است. در سال‌های گذشته با همت و تلاش همکاران و مسئولان ، فعالیت‌های خوبی در بهسازی این فضا صورت گرفته و این محیط قابل بهره برداری بهینه است.

در این راستا طرح رفاهی تابستان ۹۸ برای ایجاد فضایی تفریحی مختص اعضای هیات علمی، کارکنان و خانواده‌های آنها و همینطور دانشجویان دانشگاه مازندران از ۱۵ تیر تا ۱۵ شهریور در مجتمع شهید نواب صفوی برقرار می‌باشد.

از جمله تسهیلات قابل ارایه عبارتند از: توزیع غذا (صبحانه، ناهار و شام) با مواد اولیه سالم و قیمت مناسب در رستوران مجتمع صورت می‌پذیرد. «لیست قیمت» و طرح سالمسازی دریا ویژه آقایان و بانوان است که در روز‌های آتی قابل بهره برداری خواهد شد.

آلاچیق‌های کنار ساحل هم بر اساس زمان بندی مشخص شده در اختیار همه اقشار دانشگاهی خواهد بود.


کد خبرنگار : 38