تاریخ : 1398,سه شنبه 18 تير01:43
کد خبر : 318909 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

احداث خوابگاه ۲۵۰ نفری در دانشگاه ارومیه

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: طبق روال هرساله تعمیرات خوابگاه این دانشگاه آغاز شده است و تا پایان سال جاری خوابگاه ۲۵۰ نفری بانوان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عبدالناصر نظریانی، معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تعمیرات خوابگاه‌ها گفت: طبق روال سال‌های قبل تعمیرات خوابگاه‌های این دانشگاه در تابستان آغاز می‌شود.

نظریانی تصریح کرد: دانشگاه ارومیه حدود ۱۷ دستگاه خوابگاه ملکی دارد و همچنین با توجه به نیازدانشجویان حدود ۶ دستگاه خوابگاه استیجاری در سطح شهر داریم.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه با اشاره به تعمیرات خوابگاه‌ها مطرح کرد: امسال تابستان در خوابگاه‌ها تعمیرات تاسیساتی، رنگ آمیزی، تغییر شبکه آب و سم پاشی... انجام می‌شود البته یکی از خوابگاه‌ها ما نیاز به تعمیرات اساسی دارد که اگر بتوانید امسال از رده خارج می‌کنیم و تعمیرات در آن انجام می‌دهیم.

وی گفت: در ایام تابستان خوابگاه‌ها تعطیل است، اما برای دانشجویانی که ترم تابستانه دارند خوابگاهی را برای سکونت در نظر گرفته ایم. در پردیس نازلو یک دستگاه برای خانم‌ها یک دستگاه برای آقایان در نظر گرفته شده است.

نظریانی با اشاره به احداث خوابگاه جدید تاکید کرد: یک دستگاه خوابگاه بانوان به ظرفیت ۲۵۰ نفر در پردیس نازلو در حال ساخت است که به احتمال زیاد تا پایان سال جاری به بهربرداری خواهد رسید.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه با اشاره به امکانات رفاهی در خوابگاه‌ها بیان کرد: در محوطه خوابگاه‌ها سالن ورزشی راه اندازی شده است، با رایزنی‌های که انجام داده ایم قرار شد دو دستگاه زمین رو باز ساخته شود و همچنین به فکر راه اندازی پیست دوچرخه سواری برای بانوان هستیم.

وی با اشاره به هزینه‌های خوابگاه گفت: هزینه‌های خوابگاه طبق تعرفه صندوق رفاه دریافت می‌شود.