تاریخ : 1398,شنبه 22 تير12:47
کد خبر : 319467 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

دشمنی استکبار با نظام به علت پیشرفت های روز افزون ایران است

وزیر کشور گفت: علت اصلی دشمنی استکبار با نظام جمهوری اسلامی پیشرفت های روز افزون ایران در عرصه های گوناگون است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه جمعه در نشست با مردم بخش قوشخانه شیروان اظهار کرد: استکبار به علت پیشرفت های ۴۰ ساله جمهوری اسلامی ایران در زمینه فناوری، علوم فضایی، انرژی هسته ای، ساخت موشک های دوربرد، پهپاد و سایر علوم دشمنی دارد و همچنین از دیگر پیشرفت های کشور در آینده هراس دارد.

رحمانی فضلی تاکید کرد: دشمن از ابتدا چشم دیدن پیشرفت و قدرت ایران را نداشته، بنابراین ضرورت دارد گوش به فرمان رهبری باشیم. وی با بیان اینکه حق طلبی و ظلم ستیزی جمهوری اسلامی ایران الگویی برای دنیا شده است، افزود: همین امر عامل دفاع حقوقدانان از مواضع ایران و محکوم کردن آمریکا شده است.

وزیر کشور تصریح کرد: اگر نبود صبر و درک مردم، ایران نمی توانست در این مدت با وجود مشکلات پیشرفت کند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه مردم وضعیت تحریم ها و مشکلات اقتصادی را به خوبی درک می کنند، گفت: امسال گلایه مردم برای گرانی ها نسبت به سال گذشته بسیار کم شده و این نشان دهنده همراهی ملت برای عبور از مشکلات است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با درک و حمایت مردم پایدار مانده و همواره حمایت خود را از نظام ثابت کرده اند.

وزیر کشور در ادامه به سفر رییس جمهور به شیروان اشاره کرد و گفت: رسانه های بین المللی استقبال از رییس جمهور را به تمام دنیا مخابره می کنند، چرا که حمایت و همراهی مردم از دولت در این شرایط سخت اقتصادی برای آنان مهم است.

رحمانی فضلی بیان کرد: سفر رئییس جمهور به خراسان شمالی برکات خوبی به همراه خواهد داشت و سرمایه گذاری های قابل توجهی برای شیروان در نظر گرفته شده است.