تاریخ : 1398,شنبه 22 تير15:13
کد خبر : 319506 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

اقدام عملیاتی دبیرخانه گام دوم انقلاب بسیج اساتید دانشگاه آزاد

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد با اشاره به ایجاد دبیرخانه تبیین گام دوم انقلاب در دانشگاه آزاد گفت: اولین اقدام عملیاتی این دبیرخانه در شهریور با عنوان تبیین نظریه نظام انقلابی در بیانیه گام دوم در سطح کشور انجام می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با حجت‌الاسلام شعبانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و تبریک دهه کرامت گفت: یکی از القاب حضرت امام رضا علیه السلام؛ «عالم آل محمد» بودن این امام است و امروز اساتید در دانشگاه‌ها باید به حضرت ایشان اقتدا کنند و با مناظرات و استدلال های علمی و برگزاری کرسی های نظریه پردازی و آزاد اندیشی پایه های استدلالی غربگرایان و معاندان را فروپاشند که البته در این خصوص کانون‌های استادی بسیج گام‌های مناسبی را برداشته اند.

هاشمی در این دیدار به سالروز کشف کودتای نوژه اشاره کرد و گفت: از سال ۵۹ تا کنون استکبار جهانی هر روز در تدارک توطئه و کودتا علیه نظام و انقلاب اسلامی بوده و هست و آنروز (سال ۵۹)که استکبار جهانی با عرب مرتجع منطقه متحد شده بودند تا بتوانند انقلاب اسلامی جوان و نوپا را به زانو درآورند نتوانستند و به فضل اللهی افول استکبار محقق خواهد شد و انقلاب اسلامی تنومندتر از گذشته به حیات خود ادامه خواهد شد.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه روز ملی عفاف و حجاب ادامه داد: یکی از دغدغه مسئولان در دانشگاه آزاداسلامی توجه به موضوع عفاف وحجاب است که معتقدیم این مهم باید ابتدا در سطح مسئولان و سپس استادان و کارکنان و نهایتا در حوزه دانشجویی اجرایی گردد که الحمدالله گام های خوبی تا کنون برداشته شده است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به اقدامات بسیج اساتید در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: دبیرخانه تبیین گام دوم انقلاب با محوریت بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده و اولین اقدام عملیاتی ان شاالله در شهریور ماه تحت عنوان تبیین نظریه نظام انقلابی در بیانیه گام دوم در سطح مسئولین کانون های سراسر کشور انجام خواهد شد.