تاریخ : 1398,شنبه 22 تير18:13
کد خبر : 319552 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تعیین تکلیف روسای بیش از ۹۵ درصد مراکز آموزشی علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: سرپرستان یا روسای بیش از ۹۵ درصد مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تعیین تکلیف شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه علمی کاربردی، با حضور محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، معاونین و مدیران ستادی و روسای مراکز آموزش علمی کاربردی، ششمین نشست شورای مرکزی هم اندیشی و تعامل روسای مراکز آموزش علمی کاربردی در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

دکتر امید، با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) به اهم اقدامات انجام شده در این دانشگاه از جمله تصویب اساسنامه مراکز آموزشی، تعیین تکلیف سرپرستان یا روسای بیش از ۹۵ درصد مراکز آموزشی، خوشه‌بندی دوره‌ها و نیز برگزاری آزمون‌های متمرکز برای تعدادی از دروس در تمامی مراکز آموزشی ۶ استان اشاره کرد.

وی گفت: از مهرماه سال جاری مدرسین فاقد مجوز هیئت جذب مجاز به تدریس در مراکز آموزشی نخواهند بود و ارتقاء کیفیت آموزشی در تمامی ابعاد از اولویت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی خواهد بود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص مراکز آموزشی فعال فاقد محیط کار واقعی افزود: تا مهرماه سال‌جاری این مراکز مهلت دارند با دستگاه‌هایی که محیط کار واقعی داشته باشند قرارداد امضا کنند زیرا داشتن محیط کار واقعی را الزامی برای آموزش های مهارتی اعلام کرد.