تاریخ : 1398,یکشنبه 23 تير03:07
کد خبر : 319609 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تجهیز آشپزخانه مکمل در دانشگاه صنعتی اراک

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک گفت: آشپزخانه سلف دولتی دانشگاه به سطح یک ارتقا یافته و برای ساخت سلف مکمل و آزاد به حدود یک و نیم میلیارد تومان نیاز داریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مجتبی گودرزی، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه در این دانشگاه سلف دولتی و سلف آزاد دایر است، گفت: آشپزخانه سلف دولتی سطح یک است و احتمالا امسال صرفا به مقداری تعمیرات نیاز داشته باشد.

گودرزی با بیان اینکه در سال ۹۷ سالن غذاخوری مکمل آزاد را احداث کردیم، گفت: آشپزخانه سلف مکمل تا امسال مشترک بود که بنا داریم در تابستان امسال این آشپزخانه را جدا کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک بیان کرد: آشپزخانه سلف مکمل به یک فضای حدود ۱۰۰ مترمربعی نیاز دارد و احتمالا ارتقای کلی سلف سرویس‌ها و همچنین ساخت آشپزخانه جدید بیش از یک و نیم میلیارد تومان هزینه داشته باشد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های ما در این زمینه به کمک‌های صندوق رفاه دانشجویان دارد؛ طرح ارتقای اماکن رفاهی دانشجویان در برنامه امسال صندوق رفاه وجود دارد و امیدواریم این طرح شامل دانشگاه هم بشود.

به گفته گودرزی، دانشگاه صنعتی اراک در سلف دولتی خود ظرفیت پذیرایی از ۲۶۰ دانشجوی پسر و ۱۲۰ دانشجوی دختر را دارد و ۱۲۰ نفر هم در سلف آزاد این دانشگاه پذیرایی می‌شوند.