تاریخ : 1398,سه شنبه 25 تير01:56
کد خبر : 319936 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

خوابگاه جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز احداث می‌شود

خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر، شامل ۹ بلوک خوابگاهی در ۵ طبقه احداث می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر، شامل ۹ بلوک خوابگاهی در ۵ طبقه احداث می‌شود.

محمد آقازاده، معاون دانشجویی و فرهنگی علوم پزشکی دانشگاه تبریز به همراه مسئولین دانشگاهی از پروژه خوابگاه دانشجویی جدید بازدید کرد.

آقازاده ضمن بازدید از مراحل ساخت این خوابگاه گفت: تاکیدات لازم به پیمانکار پروژه خوابگاهی جهت استفاده از مصالح و تجهیزات استاندارد و همچنین تحویل پروژه در حداقل زمان ممکن انجام پذیرفت.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه در حوزه‌های تاسیساتی و ساختمانی تصریح کرد: با انجام ریزه کاری‌هایی از قبیل، کاشی کاری و گچ کاری به پیشرفت‌های خوبی دست خواهیم یافت.

وی با اشاره به تاخیر در اجرای پروژه مذکور بیان کرد: کمبود اعتبارات و مشکلات مالی عامل پیشرفت کند در اجرای پروژه است که با مساعدت‌های رئیس دانشگاه امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر مقدمات تحویل و تجهیز خوابگاه را فراهم آوریم.

لازم به ذکر است، پروژه خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر تدارک دیده شده است که شامل ۹ بلوک خوابگاهی که هر کدام در ۵ طبقه هر بلوک دارای ۴ آسانسور است. همچنین این واحد‌های خوابگاهی مجهز به کتابخانه، سالن آمفی تئاتر، سالن‌های ورزشی، سالن مطالعه و تمام خدمات رفاهی می‌باشند.


کد خبرنگار : 38