تاریخ : 1398,سه شنبه 25 تير12:51
کد خبر : 319970 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

روحانی خطاب به مردم: بیایید کنار هم باشیم

صفحه اینستاگرام رئیس جمهور نوشت؛ ‌امروز مردم ایران با مشکلاتی مواجه هستند و در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند؛ اگر "همه" در کنار هم باشیم می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، صفحه اینستاگرام دکتر «حسن روحانی»، رئیس جمهور، با انتشار تصاویر سفر رییس جمهوری  به استان خراسان شمالی نوشت: سفر به استان خراسان شمالی؛ دیدار با مردم شیروان؛ افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی؛ پیگیری مصوبات و تعهدات دولت به مردم استان؛

طی سفر یک‌روزه به استان خراسان شمالی، ضمن دیدار با مردم عزیز شیروان، با حضور در نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان، واحدهای ۱ و ۲ بخش بخار این نیروگاه با ظرفیت هر واحد بخار ۱۶۰ مگاوات، افتتاح شد. میزان صرفه جویی سوخت هر واحد بخار این نیروگاه برای کشور، سالانه ٣٧.۵ میلیون یورو است.

تا پیش از آغاز دولت یازدهم، ظرفیت تولید برق کشور ۶٩ هزار مگاوات بود که امروز به ٨١ هزار مگاوات افزایش یافته است، یعنی در طول ۶ سال گذشته، ١٢ هزار مگاوات به ظرفیت برق کشور اضافه شده است. همچنین ١۴۴ سد در کشور فعال بوده که امروز به ١٧٩ سد افزایش یافته است. یعنی در طول ۶ سال گذشته ٣۵ سد، تکمیل و افتتاح شده است.

امروز مردم ایران با مشکلاتی مواجه هستند و در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند؛ اگر "همه" در کنار هم باشیم می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.