تاریخ : 1398,سه شنبه 25 تير15:21
کد خبر : 319997 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

اعتراض داوطلبان دامغانی کنکور ۹۸ به سازمان سنجش

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعتراض داوطلبان دامغانی کنکور ۹۸ گفت: داوطلبان و به ویژه مسئولان حوزه‌های امتحانی این مناطق، اعتراض خود را به سازمان سنجش مکاتبه کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، پنجشنبه ۱۳ تیرماه ۹۸ همزمان با برگزاری آزمون سراسری، زلزله‌ای با قدرت بیش از ۴ ریشتر دامغان را لرزاند و به واسطه این اتفاق، تکاپوی خاصی در حوزه‌های امتحانی به راه افتاد و داوطلبان از جو آزمون فاصله گرفتند. هرچند که این موضوع حداکثر ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به طول انجامید، اما تمرکز داوطلبان را برهم زد و حال داوطلبان این منطقه خواستار رسیدگی به موضوع هستند، چرا که معتقدند نسبت به داوطلبان سایر مناطق وقت امتحان کمتری داشتند و در پایان مهلت مقرر، فرصت بیشتری به آن‌ها داده نشده است.

موضوع و اعتراض داوطلبان دامغانی را به گوش مسئولان و به ویژه حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور رساندیم. توکلی درباره این اتفاق گفت: داوطلبان معترض و به ویژه مسئول حوزه‌های امتحانی مربوطه بهتر است این موضوع را منعکس و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org با ما مکاتبه کنند تا سازمان سنجش نسبت به رسیدگی موضوع و اطلاع‌رسانی درباره نتیجه آن اقدام کند.