تاریخ : 1398,سه شنبه 25 تير16:51
کد خبر : 320003 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

سه حکم برای معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت

وزیر بهداشت سه حکم جدید برای دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت صادر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی این وزارتخانه را به عنوان رئیس شورای مرکزی ناظر بر فعالیت کانون‌های فرهنگی دانشجویی منصوب کرد. وی همچنین طی احکام جداگانه‌ای، معاون خود را به عنوان عضو و دبیر ستاد اقامه نماز وزارت بهداشت و دبیر و عضو شورایعالی انطباق امور اداری و فنی مؤسسات پزشکی با موازین شرع مقدس اسلام منصوب کرد.

در حکم دبیر و عضو شورایعالی انطباق امور اداری و فنی مؤسسات پزشکی با موازین شرع مقدس اسلام آمده است:
با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکار عالی و با توجه به ماده ۳ قانون انطباق امور اداری و فنی مؤسسات پزشکی با موازین شرع مقدس اسلام مصوب سال ۱۳۷۷ مجلس شورای اسلامی، به موجب این ابلاغ به مدت ۲ سال بعنوان " دبیر و عضو شورایعالی انطباق امور اداری و فنی مؤسسات پزشکی با موازین شرع مقدس اسلام" منصوب می‌شوید.

امیداست با اتکال به خداوند منان در اجرای شرح وظایف و مسئولیت‌های مندرج در قانون فوق‌الذکر موفق و مؤید باشید.

در حکم دبیر ستاد اقامه نماز وزارت بهداشت نیز اشاره شده:
با عنایت به آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز (مصوب هیأت محترم وزیران در سال ۱۳۷۶) و با توجه به شیوه‌نامه تشکیل شورای اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی کشور و نظر به تعهد و تخصص سرکار عالی به موجب این ابلاغ به مدت (۲) سال به عنوان عضو و دبیر ستاد اقامه نماز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می‌شوید.دوام توفیقات سرکار عالی را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

وزیر همچنین در حکم رئیس شورای مرکزی ناظر بر فعالیت کانون‌های فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت بیان کرده است:
با توجه به اهمیت و نقش کانون‌های فرهنگی دانشجویی در هدایت استعدادها، علایق و مهارت‌های دانشجویان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و اجتماعی، ساماندهی، حمایت، هدایت و نظارت بر فعالیت‌های این کانون‌ها امری مهم و ضروری است. لذا نظر به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جنابعالی و با عنایت به ماده ۸ آئین‌نامه کانون‌های فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مصوب جلسه ۶۴۰ مورخ ۲۹/‏۱۱/‏۱۳۸۷‬ شورایعالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان "رئیس شورای مرکزی ناظر بر فعالیت کانون‌های فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی" منصوب می‌شوید تا وظایف محوله را در چارچوب آئین‌نامه فوق‌الذکر به نحو مطلوب انجام دهید.

امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال، زمینه لازم را جهت ایجاد رشد کمی و کیفی کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کشور فراهم آورید.