تاریخ : 1398,چهارشنبه 26 تير16:28
کد خبر : 320174 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

دعوت اتحادیه مستقل جهت تجمع مقابل سفارت نیجریه

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از مردم و دانشجویان برای حضور در تجمع امروز مقابل سفارت نیجریه در حمایت از شیخ زکزاکی دعوت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور طی اطلاعیه‌ای از مردم و دانشجویان برای حضور در تجمع امروز مقابل سفارت نیجریه در حمایت از شیخ زکزاکی دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است:
« ملت قهرمان ایران

جهانخواران توقع دارند که ما شکسته شدن نونهالان و به چاه افتادن مظلومان را نظاره کنیم و هشدار ندهیم. حال آنکه این وظیفه اولیه ما و انقلاب اسلامى ماست که در سراسر جهان صدا زنیم که اى خواب رفتگان!اى غفلتزدگان! بیدار شوید که در کنار لانه هاى گرگ منزل گرفته اید. امام خمینی(ره)

اکنون که رهبر مظلوم شیعیان نیجریه در حصار ظلم حاکمان مستبد گرفتار شده است، سکوت بر این جنایت جایز نیست و اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور، ضمن دعوت از عموم مردم و خصوصا دانشجویان، راس ساعت ۱۷ امروز همراه با دیگر دانشجویان انقلابی در مقابل سفارت نیجریه حضور خواهند یافت.»

لازم به ذکر است بسیاری از تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان نیز با انتشار فراخوان در فضای مجازی از دانشجویان و مردم برای حضور در تجمع امروز دعوت کردند.


کد خبرنگار : 87