تاریخ : 1398,پنجشنبه 27 تير12:46
کد خبر : 320304 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

اینستاگرام خود را جذاب کنید

«تایپوگرافی» یک اپلیکیشن کاربردی برای تبدیل متن‌های ساده به عکس‌نوشته‌های منحصربه‌فرد است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از آنا، این روزها بسیاری از مردم به طور مستمر از اینستاگرام برای به‌اشتراک‌گذاری لحظات به‌یادماندنی زندگی خود استفاده می‌کنند. به جرئت می‌توان گفت که ویژگی استوری اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین قسمت‌های این پلت‌فرم اجتماعی است.

باوجود بهینه‌سازی‌ها و به‌روزرسانی‌های مستمر اینستاگرام بخش استوری این شبکه اجتماعی هنوز اشکالاتی دارد که یکی از آنها نبود تنوع در فونت‌ها و رنگ‌های محتوای متنی است.

تایپوگرافی بهترین ابزار برای تبدیل متن یا نقل‌قول‌ به طراحی‌های عکس‌نوشته زیباست که می‌تواند رنگ و جلای تازه‌ای به استوری‌‌های اینستاگرامی شما ببخشد. تنها با یک کلیک ساده می‌توان متن‌ مورد نظر را عکس دلخواه گذاشت.

طیف وسیعی از فونت‌ها و رنگ‌ها به همراه طرح‌بندی‌های متنوع در این اپلیکیشن فراهم شده است تا نیاز کاربر را از هر جهت برطرف کند. کاربران می‌توانند از عکس‌نوشته‌های این برنامه در اینستاگرام، توئیتر و فیس‌بوک استفاده کنند.

تایپوگرافی بیش از ۲۰۰ فونت دارد که آن را تبدیل به ابزار ارزشمندی برای طراحی لگو، پوستر و دعوت‌نامه می‌کند. کاربران می‌توانند رنگ، سایز، فونت و پس‌زمینه متن‌نوشته‌ها را تغییر دهند.

این اپلیکیشن یک ویرایشگر عکس حرفه‌ای است که فیلترها و ابزارهای متنوعی را در اختیار کاربر می‌گذارد تا میزان روشنی، تضاد، شفافیت، رنگ و شکل  تصاویر را به سلیقه خود تغییر دهند.

تایپوگرافی ۶ کادریلیون گزینه به کاربران ارائه می‌دهد تا هرگز دچار تکرار و روزمرگی نشوند.