تاریخ : 1398,جمعه 28 تير13:20
کد خبر : 320418 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

فرود اضطراری هواپیمای حجاج گلستانی

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان گفت: هواپیمای حجاج گلستانی به مقصد جده دچار نقص فنی شد و در فرودگاه تهران فرود اضطراری داشت.

 به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، علی متانت عصر پنجشنبه در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  یازدهمین پرواز زائران گلستانی در ساعت 12 امروز فرودگاه گرگان  را به مقصد جده ترک کرد.

وی تصریح کرد: در مسیر پرواز،  خلبان  متوجه نقص فنی در هواپیما شد و برای تعمیر  و ادامه مسیر  در فرودگاه حضرت امام( ره)  در ساعت تقریباً 14 بعد ظهر فرود اضطراری داشت.

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان ادامه داد: تمهیدات لازم در جهت رفاه حال زائران در فرودگاه امام ( ره)  انجام شده و در حال حاضر تمام زائران گلستانی در سلامت و بدون مشکل به سمت مقصد جده فرودگاه امام ( ره) را ترک کردند.

متانت متذکر شد: این هواپیما شامل 252 زائر از استان گلستان بوده که اکثر این افراد از برادران و خواهران ترکمن استان گلستان هستند.

وی یادآور شد: در پروازی حجاج تاکنون هیچ مشکلی نداشتیم و با کمترین تأخیر با هواپیمای جمهوری اسلامی ایران حجاج اعزام شدند.

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان بیان کرد: 4 هزار حجاج گلستانی با 16 پرواز و در قالب 27 کاروان امسال به بیت الله الحرام مشرف می‎شوند.

متانت بیان کرد: همکاران ما 24 ساعته در فرودگاه گرگان در حال فعالیت هستند که پروازها در کمال سلامت انجام شود.