تاریخ : 1398,شنبه 29 تير01:09
کد خبر : 320510 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

واکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکا؛

احتمالا آمریکایی‌ها پهپاد خودشون رو ساقط کردن!

ادعای جدید و دروغِ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ساقط کردن پهپاد ایرانی توسط ناو یواس‌اس باکسر (ال‌اچ‌دی-۴) در تنگه هرمز، موجب واکنش کاربران شبکه اجتماعی توییتر شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دیروز (پنجشنبه 27 تیر) پایگاه خبری سی‌ان‌بی‌سی طی گزارشی نوشت: دونالد ترامپ در صحبت‌های خود با خبرنگاران در کاخ سفید ادعا کرد که یک ناو نیروی دریایی آمریکا یک پهپاد ایرانی را در قالب «اقدامی تدافعی» ساقط کرده است.

همچنین ترامپ اعلام کرد: ناو یواس‌اس باکسر (ال‌اچ‌دی-۴) پنج‌شنبه این پهپاد ایرانی را در تنگه هرمز هدف قرار داده است. این ادعا در حالی مطرح شد که نزدیک به یک ماه قبل، ایران یک پهپاد جاسوسی آمریکا را پس از آن که این پهپاد حریم هوایی کشورمان را نقض کرد مورد هدف قرار داد.

رئیس جمور آمریکا در ادامه گفت: ناو باکستر اقدام دفاعی علیه پهپاد ایرانی به عمل آورد که در فاصله نزدیکِ حدوداً هزار یاردی به آن حضور داشته و هشدارهای متعدد برای عدم تهدید امنیت این ناو و خدمه آن را نادیده گرفته بود؛ پهپاد ایرانی بلافاصله منهدم شد.

پس از این گفته های ترامپ، ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با اعلام اینکه ادعای سقوط پهپاد ایرانی در تنگه هرمز، در حال بررسی است، گفت: «هنوز ما هیچ اطلاعی نداریم که پهپادی از دست داده باشیم.»

همچنین عراقچی معاون سیاسی وزیر امورخارجه در حساب توییتر خود در واکنش به ادعای رئیس‌جمهور آمریکا با طعنه نوشت: «ما هیچ پهپادی را نه در تنگه هرمز و نه در هیچ جای دیگر از دست نداده‌ایم. نگرانیم که نیروهای آمریکا پهپاد آمریکایی را به اشتباه ساقط کرده باشند!»

بعد از حواشی بوجود آمده کاربران شبکه اجتماعی توییتر نیز نسبت به دروغ جدید ترامپ مبنی بر ساقط کردن پهپاد ایرانی، واکنشی طنزگونه داشته و این ادعای ترامپ را نشانه درماندگی آمریکا مقابل اقتدار و قدرت ایران دانستند.

در ادامه بعضی از واکنش کاربران توییتر را مشاهده می‌کنید:

واکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکا

 

 


کد خبرنگار : 38