تاریخ : 1398,شنبه 29 تير12:18
کد خبر : 320554 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

دستور کار ویژه شورای سنجش و پذیرش برای پذیرش دانشجوی پزشکی

شورای سنجش و پذیرش دانشجو به منظور بررسی نحوه پذیرش دانشجوی گروه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد تشکیل جلسه می دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سال گذشته پس از برگزاری آزمون سراسری و اتمام فرآیند انتخاب رشته در اعلام پذیرش دانشجویان گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشکلاتی بوجود آمد و با وجود اعلام اسامی پذیرفته شدگان، اعلام شد که مشکل سیستمی بوجود آمده و به دلیل نقص فنی و خطای انسانی، پذیرش برخی از افراد در این رشته ها لغو شد.

شورای سنجش و پذیرش دانشجو در هفته آینده به منظور بررسی فرآیندهای پذیرش در کنکور سراسری ۹۸ تشکیل جلسه می دهد و به طور ویژه به موضوع نحوه پذیرش دانشجوی گروه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد می پردازد.

دکتر باقر لاریجانی - معاون آموزشی وزارت بهداشت در این باره به خبرنگار مهر گفت: تمام تلاش این است که مسائلی که سال گذشته در سنجش دانشجویان پزشکی در دانشگاه آزاد رخ داد امسال بوجود نیاید و از همین رو شورای سنجش و پذیرش به زودی برگزار می شود و درباره پذیرش دانشجو در این دانشگاه تصمیم گیری می شود.

همچنین دکتر ابراهیم خدایی - رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری شورای سنجش و پذیرش دانشجو در هفته آینده به مهر گفت: این جلسه چند دستور دارد که یکی از آنها به موضوع نحوه پذیرش در گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد بر می گردد.

وی افزود: پس از تصمیم گیری در این جلسه اطلاع رسانی لازم در مورد سایر دستورکارهای جلسه صورت می گیرد.