تاریخ : 1398,یکشنبه 30 تير19:21
کد خبر : 320787 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

دانشگاه آزاد پایان‌نامه‌ها را به سمت حل مشکلات اقتصاد هدایت می‌کند

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد گفت: تیم جدید در این دانشگاه می‌خواهد تحقیقات، پایان نامه‌ها و مقالات را به سمت حل مشکلات اقتصاد و صنایع مختلف سوق دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد با بیان اینکه این دانشگاه یک شبکه اجتماعی بزرگ است، گفت: این نهال تنومند از دل انقلاب اسلامی ایجاد شده و دارای پتانسیل عظیمی از اعضای هیئت علمی، دانشجویان و امکانات دیگر است که اقتدار علمی را به جامعه اسلامی نشان می‌دهد و می‌تواند دغدغه مقام معظم رهبری در دانش و فناوری را برای همیشه رفع کند.

حیدری خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک شبکه بزرگ در تمام نقاط کشور است و می‌تواند در حل بسیاری از مسائل و مشکلات کشور مثمرثمر باشد. باید بتوانیم توانایی‌های بالقوه دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های گوناگون را بالفعل کنیم.

معاون امور مجلس و ارتباطات دانشگاه آزاد در ادامه با بیان اینکه تحقیقات، پایان نامه‌ها و مقالات باید بتواند به حل مسائل در کشور بیانجامد، اظهار داشت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی وارد یک تحول بزرگ شده است؛ تیم جدید در این دانشگاه می‌خواهد تحقیقات، پایان نامه‌ها و مقالات را به سمت حل مشکلات اقتصاد و صنایع مختلف سوق دهد.

حیدری افزود: بنا داریم در حوزه ارتباطات اجتماعی، هر واحد دانشگاهی را به عنوان یک شبکه علمی و فرهنگی که می‌تواند در عرصه‌های مختلف تحول آفرین باشد، به کار گیریم. باید بتوانیم توانایی‌های بالقوه دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های گوناگون را بالفعل کنیم.

علیرضا منادی سفیدان معاون سابق امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با پتانسیل زیادی از امکانات موجود حرکت رو به جلوی خود را ادامه خواهد داد و بدون شک موفق خواهد بود.