تاریخ : 1398,سه شنبه 01 مرداد15:14
کد خبر : 321065 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

مشکلات مالی صندوق رفاه گریبان دانشجویان را گرفت

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به مشکلات بودجه‌ای صندوق رفاه گفت: به علت تخصیص پیدا نکردن بودجه‌ها وام دانشجویان پرداخت نشده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، حسن به نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پاسخ به علت واریز نشدن وام دکتری دانشجویان دانشگاه تهران گفت: متاسفانه دانشجویان به معاونت دانشجویی مراجعه نکردند که ما پیگیر این مشکل باشیم.

وی افزود: تا جایی که مطلع هستیم تخصیص‌های بودجه‌ای صندوق رفاه انجام نشده و با مشکلات بودجه برای پرداخت این وام‌ها مواجه هستیم.

به نژاد ادامه داد: دانشجویان ثبت نام کننده وام در نوبت صندوق رفاه هستند و به تدریج برای تمامی دانشجویان پرداخت خواهد شد و جای نگرانی نیست.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به تخصیص‌های سال جاری گفت: متاسفانه بودجه‌های سه ماه دوم به دانشگاه ابلاغ نشده و مجبور شدیم برای هزینه‌های رفاهی دانشگاه از صندوق رفاه درخواست اعتبار کنیم.

وی ادامه داد: کار تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها آغاز شده، اما به دلیل تخصیص پیدا نکردن بودجه و بدهی‌هایی که در حوزه دانشجویی داریم مشخص نیست که این کار را با چه گستردگی بتوانیم امسال انجام دهیم.