تاریخ : 1398,شنبه 05 مرداد13:34
کد خبر : 321614 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

راهنمای رایگان انتخاب رشته کنکور سال ۹۸/ بخش دوم

دانلود سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سال ۹۸

دانشگاه فرهنگیان از جمله دانشگاه‌هایی است که به صورت نیمه متمرکز اقدام به جذب دانشجویان می‌نماید این کار به این جهت صورت می‌گیرد که این دانشگاه دارای شرایط جذب خاصی است. طی سال‌های گذشته حواشی پیرامون چگونگنی شرایط سنی داوطلبان این دانشگاه به وجود آمده است که باعث سوالاتی پیرامون چیستی و چگونگی این خبرها شده است.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بر اساس اعلام مسئولان سازمان سنجش نتایج نهایی کنکور سراسری از هفته دوم مردادماه اعلام می شود و در این بین رشته های غیرمتمرکز علاقه مندان خود را دارند؛ و داوطلبان تحصیل در رشته های با شرایط خاص(مصاحبه و گزینش) وارد یک رقابت دیگر شده اند؛ طبق دفترچه کنکور سراسری سال 98، دانشگاههای شهید مطهری، شاهد، علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران، علوم‌پزشکی بقیه‌الله(عج)، دکتری بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، مدیریت بیمه اکو موسسه آموزش عالی بیمه اکو در دانشگاه علامه‌طباطبائی، دانشکده غیرانتفاعی رفاه، دانشگاه غیر انتفاعی امام رضا(ع)- مشهد و کلیه کدرشته‌های تحصیلی‌ متمرکز دانشگاه فرهنگیان در پردیس‌های آموزشی و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی تهران (رشته‌های مخصوص داوطلبان بومی و دارای تعهد استخدام) جزء رشته های دارای شرایط خاص هستند.

در این میان یکی دانشگاه فرهنگیان که داوطلب خاص خودش را دارد، که دانشجویان خود را با گزینش مصاحبه جذب می کند. به همین بهانه در ادامه سوالات احتمالی این دانشگاه در جلسه مصاحبه آمده است.

دانلود سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سال ۹۸

** مراحلی که دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان باید انجام دهند
1-  تهیه و تکمیل و ارسال فرم شماره ۱ (تهیه از طریق سایت سنجش یا مراجعه به آموزش و پرورش محل خدمت و دریافت آن)

2- ارسال فرم به هسته گزینش استان (هر استان یک هسته گزینش دارد) فرم شماره ۱ را از طریق پست پیشتاز به هسته گزینش بفرستید.

3- آمادگی علمی و معنوی برای مصاحبه

4-  تهیه فیش ۲۷ هزارتومانی مصاحبه

5- آماده کردن کلیه مدارک لازم و مراجعه به پردیس استان جهت انجام مصاحبه حضوری (زمان و مکان مصاحبه را  وبسایت پردیس استان خودتان منتشر می کند ضمن اینکه به زودی با شما تماس خواهند گرفت)

 


کد خبرنگار : 16