تاریخ : 1398,پنجشنبه 10 مرداد14:09
کد خبر : 322377 - سرویس خبری : فناوری اطلاعات

فناوری روز در دست شما؛

معرفی ۵ مچ‌بند هوشمند با قیمت های دانشجویی

مچ‌بند‌های هوشمند در ابتدا همه کارایی‌ها را نداشتند، اما روزبه‌روز پیشرفته‌تر شدند و حالا دیگر می‌توانند بسیاری از کارایی‌های ساعت‌های هوشمند را داشته باشند. شما می‌توانید با مبالغ کمی یکی از این مچ‌بند‌ها را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  گجت های پوشیدنی این روزها بازار خوبی برای خود به خصوص در بین دانشجویان ایجاد کرده است، بالا بودن هزینه خرید گوشی های هوشمند، راحت بودن کار، تنوع ویژگی ها با آنها و پایین بودن قیمت گجت ها شاید از عمده دلایل علاقه جوانان و دانشجویان به استفاده از آنها باشد.
به طور کلی گجت یا ابزارک به وسایل الکترونیکی یا مکانیکی کوچکی گفته می شود که برای کاربردهای خاصی طراحی شده اند و به آسانتر شدن زندگی کمک می کنند و گجت های پوشیدنی بخشی از این تعریف است با این تفاوت که این ابزار به بدن متصل و یا پوشیده می شود. مچ بندهای هوشمند یکی از این گجت ها است که در ادامه به پنج مدل پرفروش آنها که با قیمت زیر 400 هزار تومان در بازار موجود می باشد اشاره شده است.

1.XIAOMI MI BAND 3 / قیمت حدودی (تومان)250000

شیائومی بعد از موفقیت های خود در ارائه محصولات با کیفیت در سالهای اخیر ، باز هم تابستان سال 2018 رابا ارائه محصول باکیفیت دیگری آغاز کرد. محصولی که شیائومی ارائه کرده است مدل 3 دستبد های هوشمند و سلامت خود می باشد .بدین ترتیب Xiaomi Mi Band 3 وارد بازار جهانی شده است. پیش از هر چیز این نوید را می شود داد که دستبند سلامتی Xiaomi Mi Band 3 نسبت به نمونه قبلی خود یعنی Mi Band 2 بسیار پیشرفت کرده است. هم در ظاهر و هم در امکانات  Xiaomi Mi Band 3 شاهد تغییرات جذاب می باشیم.

2.XIAOMI MI BAND 4 / قیمت حدودی (تومان) 400000

شیائومی بار دیگر با رو نمایی از نسخه ی جدیدی از سری مچ بند های خودش اینبار Mi Band 4 چشم کاربران را به خود دوخت . شیائومی با افزایش 39.9 درصدی اندازه صفحه نمایش نسبت به مدل قبلی سایز صفحه نمایش این مچبند را به 0.95 اینچ رساند ، Mi band 4 دارای یک صفحه نمایش AMOLED تمام رنگی ضد خط و خش و ضربه و تمام لمسی است . صفحه نمایش Miband 4 با دارا بودن تعداد زیادی حالات و تم های مختلف به جذابیت های این مچ بند هوشمند 22 گرمی افزوده است . از خصوصیات ظاهری که بگذریم Mi band 4 دارای حسگر های 6 محوره با طراحی هاص است که لحظه به لحظه و بصورت 24 ساعته و با دقت بسیار بالا تمامی فعالیت های شما اعم از تحرک ، میزان گام های طی شده ، مسافت و فعالیت های مختلف ورزشی مانند شنا ، دو ، دوچرخه سواری و.. و خواب و.. را زیر نظر دارد و آن هارا پایش میکند و تمامی اطلاعات مربوط به سلامتی شما مانند میزان کالری سوزانده شده ، ضربان قلب ، عدم تحرک و.. را ثبت و به شما اعلام می دارد.

3.HUAWEI HONOR BAND 4 / قیمت حدودی (تومان) 350000

ساعت هوشمند Huawei honor band 4 جدید ترین گجت پوشیدنی هوآوی هانر از سری هانر بند می باشد.این گجت پوشیدنی فوق العاده این بار با صفحه رنگی تمام لمسی و نمایشگر AMOLED به همراه طراحی بدنه از جنس شیشه 2.5D ضد خط و خش با مقاومت در برابر شوک و ضربه بالا به حالت edge معرفی شد.همچنین این گجت پوشیدنی شامل صفحه نمایشگر OLED میباشد که دارای حساسیت لمسی بالایی است و نور صفحه تقویت شده که بتوانید در شرایط مختلف بدون مشکل صفحه را مشاهده کنید، همچنین قابلیت تغییر شکل صفحه اول را به 3 حالت مختلف دارد که به جذابیت های این ساعت بیش از پیش می افزاید . از قابلیت های ویژه honor band 4 میتوان به تکنولوژی پیشرفته Truesleep 2.0 اشاره نمود. هانر بند 4 از فناوری CPC جهت به نمایش کشیدن الگوریتم خواب شما استفاده میکند.

4.HUAWEI HONOR BAND 3/ قیمت حدودی (تومان) 250000

ساعت هوشمند "honor 3" یک گجت پوشیدنی شیک با طراحی جدید و متناسب با نیاز های امروزی ساخته شرکت "هوآوی" است که یکی از پیشتازان صنعت تکنولوژی است . نکته قابل توجه در مورد این ساعت هوشمند آن است که بدلیل پشتیبانی از زبان فارسی در نمایش پیام ها و اعلانات از برنامه های مختلف بسیار مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است . شرکت هوآوی در ساخت این ساعت هوشمند حساسیت های ویژه ای جهت رقابت با محصولات مشابه به خرج داده است که از جمله آن ها می توان به حسگر شمارش ضربان قلب آن اشاره نمود که از تکنولوژی پیشرفته M4 core به عنوان هسته مرکزی استفاده می نماید که از الگوریتم شناور خاصی پیروی می کند تا حتی شمارش یک تپش قلب شمارا از دست ندهد . از جمله کارهای دیگر این ساعت می توان به خاصیت ضد آب بودن آن تا عمق 50 متری زیر سطح آب اشاره نمود هم چنین قابلیت پایش خواب ، نمایش اعلانات شبکه های اجنماعی ، نمایش زمان ، نماشی کالری سوزانده شده ، پاسخ یا رد تماس و بسیاری از قابلیت های دیگر که زندگی شمارا هوشمند می سازد از دیگر قابلیت های خاص این ساعت هوشمند می توان به باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری 100 میلی آمپری آن اشاره نمود که تنها با یکبار شارز کامل آن آن هم بصورت فست شارژ می توانید از آن به مدت یک ماه بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده نمود این به این معنی است که در طول یکسال تنها 12 بار نیاز به شارژ ساعت خود نیاز پیدا خواهید کرد .

5.HUAWEI HONOR BAND 3e / قیمت حدودی (تومان)300000

مچ‌بند هوشمند هوآوی مدل «Band 3e» از سری تولیدات شرکت هوآوی است که به‌عنوان محصولی انقلابی در صنعت طراحی و ساخت محصولات ورزشی در نظر گرفته می‌شود. این مچ‌بند هوآوی را می‌توان هم به مچ دست و هم به مچ پا بست. استفاده از این محصول برای اتصال به مچ پا باعث می‌شود که اطلاعات دقیقی از وضعیت ورزش به دست آید. به همین دلیل است که شرکت سازنده عنوان «مربی حرفه‌ای ورزش دو» را به این محصول داده است. در مچ‌بند هوشمند Band 3e هفت عملکرد رصدی و آنالیزی وجود دارد. به همین دلیل می‌توانید از پیشنهادهای هوشمند این محصول استفاده کنید و با اطلاعات دقیقی از این مچ‌بند دریافت می‌کنید عمل دویدن را بهتر و مطلوب‌تر انجام دهید. ازجمله اطلاعاتی که این محصول به شما می‌دهد، می‌توان به میزان تماس کف پا با زمین، گردش پا، آهنگ دویدن، طول گام، زاویه چرخش پا و تأثیر فرود اشاره کرد.

 


کد خبرنگار : 28