تاریخ : 1398,پنجشنبه 10 مرداد18:53
کد خبر : 322414 - سرویس خبری : فرهنگی اجتماعی

بازیگر درام ماندگار «از کرخه تا راین» در واکنش به پویش صاحبخانه خوب مطرح کرد؛

فایده عملی این بازگویی مشکلات چه زمانی دیده خواهد شد؟/ امیدوارم این پویش‌ها به نتیجه برسد

بازیگر "دستهای خالی" و "معراجیها" ادامه داد: همین حالا هم در سریالهای ما کم صحبت از مشکلات شهری و گرانی ها نمیشود ولی فایده عملی این بازگویی مشکلات چه بوده است؟ در میزگردهای رادیویی و تلویزیونی مدام راجع به گرانی مسکن و خودرو و خوراک مردم حرف میزنند ولی قیمت کدام کالا کاهش یافته؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی و اجتماعی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اصغر نقی زاده بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با «خبرنامه دانشجویان ایران» با اشاره به عملکرد فرهنگی در حیطه موجر-مستأجر بیان داشت: اینکه در قالب "صاحبخانه خوب" از مشکلات اجاره نشینان حرف میزنند خیلی هم خوب است ولی وقتی که چاره ای برای از بین رفتن این دغدغه ها یافت نشود مطمئنا شهروندان نیز بعد از مدتی حس مثبت خود به این پویشها را از دست میدهند.

فایده عملی این بازگویی مشکلات چه زمانی دیده خواهد شد؟/ امیدوارم این پویش‌ها به نتیجه برسد

بازیگر درام ماندگار «از کرخه تا راین» با ذکر چاره کار گفت: بهترین روش این است که این پویشها را تا پاسخگویی مدیران و پیگیری اقدامات عملی برای حل مشکل مستأجران پیش برد. "صاحبخانه خوب" به درستی از صاحبخانه ها میخواهد هوای مستأجران را داشته باشند ولی مدیران مملکت هم باید بیایند و پاسخ دهند چرا تا دلار تکان میخورد قیمت اجاره بها چند برابر میشود و چرا با کاهش قیمت دلار قیمت اجاره بها پایین نمی آید؟

بازیگر «دستهای خالی» و «معراجیها» ادامه داد: همین حالا هم در سریالهای ما کم صحبت از مشکلات شهری و گرانی ها نمیشود ولی فایده عملی این بازگویی مشکلات چه بوده است؟ در میزگردهای رادیویی و تلویزیونی مدام راجع به گرانی مسکن و خودرو و خوراک مردم حرف میزنند ولی قیمت کدام کالا کاهش یافته؟

فایده عملی این بازگویی مشکلات چه زمانی دیده خواهد شد؟/ امیدوارم این پویش‌ها به نتیجه برسد

اصغر نقی زاده با تأکید بر تسری مشکلات اقتصادی به جامعه هنری بیان داشت: از بیکاری گرفته تا اجاره نشینی در میان هنرمندان غوغا میکند. بسیاری از همکاران بازیگر سالهاست که کار نمیکنند و متأسفانه نه بیمه بیکاری دارند و نه چتر حمایتی! اغلب هنرمندان هم اجاره نشینند و حسابی از کرامات صاحبخانه ها برخوردار میشوند. امیدوارم پویش «صاحبخانه خوب» به حل مشکل اجاره نشینی در همه سطوح کمک کند.


کد خبرنگار : 86