تاریخ : 1398,پنجشنبه 10 مرداد20:40
کد خبر : 322420 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

مخفی‌ترین جزایر تایلند

جزایر تایلند از زیبایی های بی نظیر این کشور محسوب می شود که طرفداران خاص خودش را دارد. با ما همراه باشید تا مخفی ترین جزایر تایلند را به شما معرفی کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جزایر تایلند از زیبایی های بی نظیر این کشور محسوب می شود که طرفداران خاص خودش را دارد. با ما همراه باشید تا مخفی ترین جزایر تایلند را به شما معرفی کنیم.

1.جزیره کرادان: این جزیره بسیار خلوت و دنج می باشد. جزیره کرادان را می توانید برای استراحت خود انتخاب کنید و آرامشی بی همتا را در آن تجربه نمایید. لازم به ذکر است که بگوییم برای جذب توریست های تور تایلند به این منطقه، فستیوال های گوناگونی را برگزار می کنند که می توانید از آن ها بازدید کنید. خوب است بدانید که پارک ملی هان چائو مای نیز در این مکان قرار دارد.

مخفی‌ترین جزایر تایلند

2.جزیره کو چانگ: جنوبی ترین جزیره تایلند که افراد کمی از وجود آن باخبر هستند، کو چانگ نام دارد. بخش قابل توجهی از این جزیره را پوشش های گیاهی و درختان سر به فلک کشیده تشکیل داده اند که سایه ساری دلپذیر را ایجاد کرده است. این جزیره با سواحل شنی و سفید رنگی که دارد هوش از سر هر گردشگری می برد. این جزیره کمترین جمعیت را در میان نواحی مختلف تایلند دارد و مکانی خلوت به شمار می رود.

مخفی‌ترین جزایر تایلند

3.کوه فایم: در میان کوه فایم یک جزیره دست نخورده و خوش منظر وجود دارد که اهالی کمی در آن سکونت دارند. ساکنان این جزیره برای رفت و آمدهای خود از دوچرخه و موتور بهره می برند. در فصل بهار این جزیره میزبان فستیوال بادام هندی می باشد و با وجود فستیوال های جذابی که در دبی هم اجرا می شود، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای تور دبی، ان منطقه را برای سفر انتخاب کنند.

مخفی‌ترین جزایر تایلند

4.کوه مونورک: یکی دیگر از مخفی ترین جزایر تایلند، در کوه مونورک واقع شده که چشم اندازی تماشایی را به نمایش گذاشته است. این جزیره 5.2 کیلومتری، همچون بهشتی می ماند که دیدن آن برای هر توریستی جذاب می باشد. در این جزیره نشانی از زندگی لوکس و لاکچری وجود ندارد و می توانید یک اقامت ساده و دلنشین را در آن تجربه نمایید.

مخفی‌ترین جزایر تایلند

برای اطلاع از قیمت تور مالزی و تجربه کردنِ سفری لذتبخش، به سایت لحظه آخر مراجعه نمایید.


کد خبرنگار : 38