تاریخ : 1398,یکشنبه 20 مرداد19:10
کد خبر : 323533 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

شایعه یا حقیقت؛ آیفون پرو

براساس آخرین اخبار فاش‌شده احتمال دارد آیفون ۱۱ گوشی هوشمند بعدی کوپرتینویی‌ها با نام آیفون پرو معرفی و به بازار عرضه شود.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گاهی اوقات اخباری در فضای مجازی منتشر می‌شود که بیش از آنکه موثق باشند، شایعه‌ای بیش نیستند و نباید به چنین اطلاعاتی توجه خاصی نشان داد. CoinX افشاگر معروف در توئیت جدید خود، اطلاعاتی در مورد نام نسل بعدی آیفون منتشر کرده و ادعا می‌کند اپل گوشی‌ آیفون جدید خود را با نام آیفون پرو به بازار عرضه خواهد کرد. هنوز مشخص نیست این خبر شایعه است یا حقیقتی در آن پنهان شده است.

درنظر داشته باشید که معمولا اطلاعاتی که CoinX به‌اشتراک می‌گذارد خیلی موثق نیستند و از سوی دیگر کوپرتینویی‌ها در مورد افشای اطلاعات دستگاه‌های خود بسیار محتاط عمل می‌کنند و امکان لو رفتن برخی اطلاعات مربوط به دستگاه‌ها پیش از موعد رونمایی کمی بعید به‌نظر می‌رسد. از یک طرف و باتوجه به تمامی دلایلی که مطرح شد، به‌نظر می‌رسد خبر فاش‌شده‌ و ادعای CoinX در مورد نسل بعدی آیفون شایعه‌ای بیش نباشد.

اما از سوی دیگر  CoinX، سال گذشته نیز نام‌ گوشی‌‌های هوشمند اپل آیفون XS و آیفون XR را پیش از موعد رونمایی فاش کرده بود و خبر از رونمایی آیپد ایر ۱۰.۵ اینچی داده بود که بعدا مشخص شد اطلاعات فاش‌شده موثق هستند. اکنون CoinX با چنین سابقه‌ای خبر جدیدی از مورد نام نسل بعدی آیفون به‌اشتراک گذاشته است.


کد خبرنگار : 28