تاریخ : 1398,چهارشنبه 23 مرداد17:49
کد خبر : 323831 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نامه نگاری با وزارت علوم درباره رانت پژوهشی یک دانشکده

رئیس دانشگاه تهران گفت: نامه ای در خصوص رانت پژوهشی به وزارت علوم نوشته ایم و دانشگاه تهران درباره این موضوع اقدامی نکرده است. فردی که این موضوع را مطرح کرده، مستندات خود را ارائه کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محمود نیلی احمدآبادی در نشست خبری که امروز در ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره بحث رانت پژوهشی که اخیرا درباره اعضای هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه مطرح شده است، گفت: نامه ای در این خصوص به وزارت علوم نوشته ایم و دانشگاه تهران درباره این موضوع اقدامی نکرده است.

وی افزود: فردی که این موضوع را مطرح کرده اگر مستنداتی دارد باید ارائه کند. ما ۲ هزار و ۲۰۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه داریم و اگر رانتی وجود باشد، تا الان باید اعتراضی از سوی این افراد صورت می گرفت. وزارت علوم این موضوع را بررسی خواهد کرد و اگر ما در این باره خطایی کرده ایم باید پاسخگو باشیم.

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه در بخش بودجه سال سختی را پیش رو داریم و به سختی می توانیم هزینه ها را تامین کنیم، افزود: ما در ۵ سال اخیر هیچ کارمندی را در دانشگاه استخدام نکردیم.