تاریخ : 1398,یکشنبه 27 مرداد22:09
کد خبر : 324427 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید غدیر از فردا در محورهای مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران باتوجه به در پیش بودن عید غدیر اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در محدوده چلاو محور هراز به‌صورت سنگین و در سایر محورهای مازندران به‌صورت عادی جریان دارد.

وی افزود: به‌دلیل باریک شدن عرض جاده در محدوده چلاو محور هراز معمولا ترافیک داریم که با افزایش حجم تردد بر حجم ترافیک افزوده می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران درباره محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید غدیر در محورهای مازندران، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان از فردا آغاز شده و تا روز شنبه ادامه می‌یابد.

این مسؤول با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز، بیان کرد: تردد تمامی کامیونت و کامیونت از ساعت  12 تا 24 روز دوشنبه، 6 تا 24 روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه، 6 روز جمعه تا دو بامداد روز شنبه و همچنین از ساعت 6 تا 18  روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

قدمی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساهن 14 روز جمعه یکم شهریور از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه تا ساعت چهار بامداد روز شنبه از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای سه‌شنبه و جمعه هفته جاری تا دو بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روزهای سه‌‌شنبه و جمعه تا دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی در محور کیاسر در دستور کار قرار دارد.

قدمی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به سفرهای تابستانی توصیه ما به مسافران این با استراخت کافی در محورهای شمال تردد کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.