تاریخ : 1398,چهارشنبه 30 مرداد23:24
کد خبر : 324819 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

سرمربی سایپا: برای یک بازی سخت اماده ایم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ذوب آهن تیم خوبی است و از همه تیم های لیگ برتری شرایط بهتری دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ذوب آهن تیم خوبی است و از همه تیم های لیگ برتری شرایط بهتری دارد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای یک بازی سخت اماده ایم تا توانایی‌های خودمان را نشان دهیم، امیدوار بازی خوبی داشته باشیم؛ از نظر من باشگاه سایپا مثل گذشته باید تبدیل به باشگاه بازیکن‌ساز بشود، یک باشگاه باشخصیت که بتواند بازیکن به فوتبال ملی تحویل بدهد، با این فلسفه تیم را بستم؛ بقیه بازیکنان قراردادشان تمام شده بود.

وی با اشاره به خط حمله سایپا عنوان داشت: تیم ما در بازی‌های تدارکاتی خیلی خوب کار کرد اما نمی‌توان به این بازی‌ها تکیه کرد، برای رویارویی با تیم‌های بزرگ مانند پرسپولیس، فولاد، شاهین و پدیده بازی کردیم در مجموع خیلی رضایت بخش بود اما سعی می‌کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم.

صادقی افزود: در فصل گذشته چهارم شدیم به آسیا هم صعود کردیم اما در بقیه سال‌ها در میانه جدول بودیم سالیان سال در این تیم بازی کردم تا توانستم با آن قهرمان شوم، شرایط مختلف جدول را با آن احساس کردم؛ باشگاه ما باید فلسفه‌اش را تغییر دهد و به یک باشگاه بازیکن سال تبدیل شود؛ بر این اساس بازیکنان را انتخاب کردم تیم جوان و جنگنده‌ای را برای آینده بسته‌ام و در۳ یا ۴ سال آینده سایپا تیمی خود تبدیل می‌شود.

سرمربی سایپا تصریح کرد: بازیکنی که سالیان سال در ارتباط باشد، شناخت بهتری از مجموعه باشگاه دارد و می‌داند که چه کاری باید انجام دهد، با خیلی از بازیکنان کار کرده‌ام و به خوبی از نظر فنی و اخلاقی و روحی با از این بازیکنان آشنایی دارم و مطمئن هستم در دوره مسابقات به شرایط خوب و در کنار هم می‌توانند به ما کمک کنند؛ امیدوارم بتوانم مثمر ثمر باشم و به سایپا کمک کنم.

وی در خصوص تأخیر در آغاز لیگ گفت: طبق برنامه قبلی به موقع شروع کردیم، خرداد تمرینات را شروع کردیم و برای ۱۰ مرداد آماده بودیم اما تجهیزات استادیوم‌ها نیز خیلی مهم است اما بهتر بود تاریخ را همان موقع اعلام می‌کردند تا برنامه‌ریزی بهتری انجام دهیم اما الان آماده شروع مسابقات هستیم.