تاریخ : 1398,پنجشنبه 31 مرداد01:21
کد خبر : 324829 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بسیج دانشجویی دانشگاه زابل خواستار مناظره با فرماندار سابق هیرمند شد

بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل در نامه‌ای خطاب به پیری، فرماندار سابق هیرمند خواستار مناظره جهت پاسخگویی به انتقادات وارده به خود و دفاع از عملکرد چندین ساله‌اش در فرمانداری هیرمند شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی زابل در نامه ای خطاب به پیری، فرماندار سابق هیرمند خواستار مناظره جهت پاسخ گویی به انتقادات وارده به خود و دفاع از عملکرد چندین ساله‌اش در فرمانداری هیرمند شد.

متن نامه به شرح زیر است:

فرماندار سابق هیرمند جناب آقای پیری

همانطور که مستحضرید مردم سیستان در سال‌های اخیر با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرده اند که کم کاری و عدم پیگیری این مشکلات توسط برخی مسئولین منطقه‌ای و کشوری جدا موجب رنج و وارد شدن فشار معیشتی به مردم سیستان شده است. نمونه اخیر وضعیت آبرسانی به روستاها، شیوه خدمت رسانی مسئولین دولتی در بحث سیل اخیر و مشکلات مردم در قبال مافیای سوخت در سطح سیستان نمونه‌ای از این ناراحتی‌ها است.

اخیرا با توجه به مطرح شدن وجود مافیای سوخت در سیستان در برخی رسانه‌ها و افکار عمومی جنابعالی ضمن رد نقش خود در این موضوع، فرموده اید که انتقادات وارد به خودتان در زمان سکانداری فرمانداری هیرمند را قبول ندارید و آماده مناظره در این زمینه هستید، لذا در این مورد اکنون بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل آماده مناظره پیرامون این مسئله جهت شفافیت دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور در مناظره، پاسخ گوی انتقادات وارد به خود از طرف دانشجویان بسیجی باشید و از عملکرد چندین ساله خود در فرمانداری هیرمند دفاع کنید.

بسیج دانشجویی دانشگاه زابل به دور از هر گونه سیاسی کاری خواستار شفافیت پیرامون این مسئله و توضیح به مردم شریف سیستان می‌باشد. امید است با پذیرش این دعوت علاوه بر رفع اتهام از خود، همگان کمک به شفافیت این مسئله و حل یکی از مشکلات مردم سیستان نمایند.


کد خبرنگار : 38