تاریخ : 1398,پنجشنبه 31 مرداد16:14
کد خبر : 324896 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

لپ‌تاپ‌های جدید سری پرستیژ MSI معرفی شدند

با رونمایی از لپ‌تاپ‌های جدید خود قصد ایجاد بازاری جدید را دارد و برای نیاز این بخش از بازار سری لپ‌تاپ‌های جدید Content Creation را رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برای اغلب مردم جهان، MSI مترادف با لپ‌تاپ‌های گیمینگ بزرگ و قدرتمند است؛ اما به لطف وجود تعدا کثیر ویرایشگر‌های ویدیویی مشتاق، طراحان سه‌بعدی و هنرمندان سایر حوزه‌های دیجیتالی، تقاضای فزاینده‌ای برای سیستم‌هایی با عملکرد گیمینگ برای این بخش از بازار به وجود آمده است. MSI برای پاسخ به این نیاز بازار، از لپ‌تاپ‌های سری Content Creation رونمایی کرده است. این دسته‌ی جدید خود به سه دسته‌ی کلی دستگا‌ه‌های پایه، دستگاه‌های میان‌رده‌ی Prestige و لپ‌تاپ‌های بالارده‌ی Creators تقسیم می‌شوند.

MSI برای همه این سیستم‌ها به‌جای توجه به زیبایی، تخصص خود را به کار بسته و اقدام به ساخت سیستم‌های بازی قطوری کرده، که مختص کاربرانی است که نیازی به نرخ بالای نوسازی صفحه‌نمایش یا چراغ چشمک زن RGB ندارند یا اهمیت چندانی برای آن‌ها قائل نیستند. رنگ سنتی قرمز و سیاه، جای خود را به رنگ‌های نقره‌ای و آبی متالیک تیره داده است و نمایشگرهای 144Hz و 240Hz که در لپ‌تاپ‌های بازی MSI وجود دارد، پنل‌هایی با رنگ‌های گسترده‌تر و وضوح 4K ایجاد می‌کنند.


کد خبرنگار : 28