تاریخ : 1398,شنبه 02 شهريور00:09
کد خبر : 325074 - سرویس خبری : زنان

واکنش کاربران توییتر پس از پایان اعلام نتایج برنامه «عصر جدید»؛

رأی مردم به بانوی عدالتخواه ایرانی

برنامه «عصر جدید» اگرچه در ابتدای راه و به دلیل کپی بودن برنامه‌اش از قالب جهانی به سبک «امریکاز گات تلنت» با هجمه‌های زیادی از طرف نخبگان و رسانه‌ها مختلف و حتی مردم عادی مواجه شد ولی در ادامه راه مخاطبان عام و حتی جمعی از فعالان فرهنگی و سیاسی را با خود همراه ساخت.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نیمه شب یک شهریور مخاطبان ایرانی پای آنتن زنده «رسانه ملی» نشستند و ترجیح دادند تا پاسی از شب بیدار بمانند و پاسخ این سوال را پیدا کنند؛ چه کسی برنده نهایی برنامه «عصر جدید» خواهد شد؟!

برنامه اعلام آرای قهرمان عصر جدید در حالی پخش شد که احسان علیخانی میزان مشارکت مردم در این رای گیری را حدود ۱۰ میلیون نفر عنوان کرد و آن را رکوردی در برنامه‌های تلویزیونی دانست؛ این مجری سابق برنامه ماه عسل و معروف تلویزیون نیمه‌شب گذشته حق داشت در پوست خود نگنجد و مدام از طریق انعکاس آخرین آمار و بازخوانی تازه‌ترین واکنش‌های مربوط به چهره‌های سیاسی و فرهنگی در فضای مجازی نسبت به توفیقی که کسب کرده است،‌ یادآوری کند که به آنچه می‌خواسته، رسیده است.

«عصر جدید» در نهایت بعد از یک سال، بامداد امروز اول شهریور به پایان رسید و نفر برگزیده این مسابقه استعدادیابی حوالی ساعت ۲ صبح معرفی شد. این برنامه از ابتدای شب آغاز شد و تا ساعت دو بامداد به طول کشید و به صورت زنده روی آنتن رفت.

آرا نخستین فصل برنامه «عصر جدید» اعلام شد که رای هر فرد به شرح زیر است:

نفر پنجم؛ سه میلیون و ۷۸ هزار و ۷۸۷ رای گروه دختران نینجا

نفر چهارم؛ سه میلیون و ۱۴۸ هزار و ۴۳۱ رای سعید فتحی روشن منتالیست و شعبده باز

نفر سوم؛ پنج میلیون و ۷۱۷ هزار و ۶۴ رای پارسا خائف خواننده نوجوان

نفر دوم؛ پنج میلیون و ۹۱۶ هزار و ۳۶۲ رای محمد زارع آکروبات‌باز

نفر اول؛ شش میلیون ۵۴۴ هزار و ۹۶۴ رای فاطمه عبادی هنرمند نقاش با شن

در ادامه واکنش کاربران شبکه اجتماعی توییتر را پس از اعلام نتایج برترین‌های برنامه عصر جدید مشاهده می‌کنید:

رای مردم به بانوی عدالتخواه ایرانیرای مردم به بانوی عدالتخواه ایرانیرای مردم به بانوی عدالتخواه ایرانیرای مردم به بانوی عدالتخواه ایرانیرای مردم به بانوی عدالتخواه ایرانیرای مردم به بانوی عدالتخواه ایرانیرای مردم به بانوی عدالتخواه ایرانیرای مردم به بانوی عدالتخواه ایرانیرای مردم به بانوی عدالتخواه ایرانیرای مردم به بانوی عدالتخواه ایرانی


کد خبرنگار : 38